Läpp piercing
Gjorde en piercing i läppen i fredags. Innan jag han hem från studion så lossnade kulan så fick skruva tillbaka den typ 5 ggr tills jag tröttna o åkte tillbaka. Han va ju så smart så han tog ut smycket o trodde att det skulle gå o sätta tillbaka en ny stav. Men så åkte hålet på insidan igen så han fick sätta staven från utsidan o skruva kulan på insidan. Gör ont som fasiken o är en grop efter kulan. Hur gör jag nu för att det ska läka lättast? :/ är det bara till o tvätta med koksaltlösning som vanligt o låta kulan sjunka in i läppen?
Det där lät ju bara helt… galet! 😮 Jag har aldrig varit med om eller hört att en proffesionell piercare skulle ha gjort så, det låter bara helt stört..
Och för det första så var ju den första staven och kulan inge bra gängade i varandra och det borde han ha hållit koll på innan du lämnade studion. Piercaren ska alltid se till att allt sitter fast innan man går därifrån.
Hur lång tid tog det mellan att han tog ut det första smycket och skulle sätta i det andra?
Alltså du borde helt ärligt gå till en annan studio och be om hjälp, för det där med att staven sitter bak och fram med kulan på insidan var det sjukaste jag har hört… 🤦♂️
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^
Tog inte lång tid men gjorde ont så jag ryckte till hela tiden. Han tryckte nytt hål med staven. Skulle ha det såhär i ca 2 v innan man kunde byta. Försökte skruva bort det igår men kulan sitter så jäkla hårt så går inte rubba den :/ trodde han skulle flytta över med en plastslang som han fick i det första med så blev det inte
Men så ska de ju inte vara :O
Har man plats handskar på sig så ska de ju inte vara några problem då man får bättre fäste å få pärlan på plats om ni förstår? :)
Sista gången jag gör hos dom iallafall. Hört en som fick för kort stav i tungan på samma ställe :/
Oj det låter inte som en seriös piercare alls. :/ Vad heter studion och vart ligger den?
Låter väldigt inkompetent! Gå till en annan studio!