Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: piercingar
Läst 3050 ggr
Cochon
0

cyber bites eller ocentrerad labret?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej hej! :-) Nu har jag äntligen fyller arton och ska då pierca min läpp för först a gången, har längtat efter detta i två, tre år nu. Dock har jag lite beslutsångest, ska jag välja cyber bites eller ocentrerad labret? Vad tycker ni? :-) /Cochon

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Cochon
1

Cyber bites

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.

JossiMelon
4

Jag röstar på cyberbites. :)

michelle_
1

#2 +1

Cochon
1

Tack så mycket, men efter mycket tänkande har jag bestämt mig för att cyber är det de blir. Tycker det ser galet bra ut. :-) någon som vet vad priset kommer hamna på?

JossiMelon
1

Beror på vart du går och piercar dig. Antagligen mellan 800 - 1000 kr. Det är ändå två hål som ska göras. :)

Julip
1

Jag tycker offcenter labret jag :) 

Men det andra ser också bra ut. Är det i photoshop du gör bilderna..? 😃

Cochon
2

#6 Tack, men det blir cyber trots allt. ;)

Nej, haha så bra är jag inte på photoshop, jag fick göra lite "hemmabygge" istället. Jag drog av huvudena från två knappnålar och klistrat fast dem med tandkräm. Och ringen har jag bara böjt till av lite ståltråd. Skrattar Det var det bästa jag kunde komma på för att få det att se så äkta ut som möjligt. :P

Cochon
0

Puttar upp tråden, har börjar få lite beslutsångest. Tycker att cyber är as snyggt, men är det verkligen en piercing som passar just mig? :-S

Julip
0

Jag tycker off center labret passar ditt ansikte mycket bättre än både medusa och labret som tillsammans blir cyber.. Men det vet du redan 😃

rebeka
1

Jag tycker det verkligen är supersnyggt med cyber bites och tycker det skulle passa dig! Men du måste ju ta det som du känner dig mest bekväm med! 🙂 

Pröva gå runt med det någon timma och se hur du reagerar i speglar och så! Det gjorde jag inför min septum piercing för en hel massa år sedan! 😉

A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing. 

JossiMelon
0

Ja, som sagt, du måste ju göra det som känns bäst för dig. Jag tyckte som sagt på cyberbites, men du kan ha off center labret också, gör det du känner dig mest bekväm i. :)

Cochon
1

Hehe, jag själv älskar cyber bites. :D Men har hört från vissa att jag inte skulle passa så bra i det, så började undra om jag hade stirrat mig blind på cyber bites och att det faktiskt inte passade mitt ansikte. Men känns skönt att det inte bara är jag då som tycker jag passar i cyber. =)

#10 Har gått runt lite med det och jag älskar det hihi, tack för tipset! ^^

JuTsu
1

Jag tycker att du ser bra ut i båda, dock att en offcenter labret ser bättre ut på dig. 🙂