Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: piercingar
LĂ€st 3111 ggr
optiMUS
0

smakrĂ„d tack 😊

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har sedan mÄnga Är piercing pÄ sidan av underlÀppen, lite rÀkningar i öronen och Tungpiercing. Men jag Àr supersugen pÄ dermal ancho och/eller sÀtta en piercing i skrattgropen i kinden. Men jag behöver hjÀlp med att bestÀmma mig. Om jag ska ha en i kinden tÀnker jag att den sitter bÀst i min enda skrattgrop. Den sitter dessutom pÄ motsatt sida av lÀppiercingen vilket ger ett mer symmetrisk intryck tycker jag. Eller? FÀste en pÀrla dÀr o tog kort.

optiMUS
0

Ska jag Även ha dermal dĂ€r jag tĂ€nkt ha den i sĂ„ fall blir det sĂ„ hĂ€r
. Om ni inte har bĂ€ttre förslag

optiMUS
0

Men skulle jag strunta i kinden bör jag ha dermal pÄ andra sidan va? AlltsÄ inte samma sida som lÀppiercingen.

optiMUS
0

SÄ mina frÄgor Àr om ni tycker att jag ska ha: 1. Inga fler Àn de jag redan har 2. Pierca kinden som pÄ bilden men ingen dermal anchor 3. Pierca kinden men inte som pÄ bilden och utan dermal. Hur? 4. Pierca kinden och ha dermal som pÄ den bilden. 5. Pierca kinden och ha dermal men inte som pÄ bilden. Hur? 6. Inte pierca kinden men ha dermal som pÄ sista bilden. 7. Inte pierca kinden men ha dermal fast inte som pÄ bilden. Hur? Vill bara tillÀgga att jag sjÀlvklart sjÀlv ocksÄ kommer tÀnka igenom o kÀnna efter noga o fatta det beslut jag sjÀlv gillar bÀst. Men alltid kul o lite skönt att fÄ lite rÄd ocksÄ:)

optiMUS
0

Eller nĂ„t helt annat? NĂ€sa gĂ„r inte. Försökt flera ggr o det har bara krĂ„nglar. Ögonbryn gillar jag inte sĂ„ mycket 😏

JuTsu
2

Öhm. :S
Jag tycker personligen att du ska pierca kinderna eftersom att jag tycker att symmetri Àr vÀldigt viktigt för att det ska vara estetiskt tilltalande.
Men det kankse du inte Ă€r sugen pĂ„ i och med att det inte finns med i alternativen sĂ„ dĂ„ skulle jag vilja sĂ€ga;  'inte pierca kinden men ha dermal som pĂ„ sista bilden'. ^^

optiMUS
0

Fast jag tycker det ger balans genom att vara vÀnster, höger, vÀnster? MÄste vÀl inte vara tvÄ cheeks? PÄ högra sidan dÀr jag bara skulle ha i kinden i sÄ fall har jag tre töjningar i örat ocksÄ. Om det bidrar till mer symmetri haha?

optiMUS
0

Eller ja symmetri blir det ju inte sÄ klart. Men lite balans?

KaiPon
0

MĂ„ste bara sĂ€ga att jag tycker du Ă€r vĂ€ldigt söt. đŸ™‚

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

optiMUS
0

Men ÄÄÄ  tack! Vad glad jag blev haha 😃

Sevgi
1

Bara dermal tycker jag, det var finast och mest symetrisk! :)

optiMUS
0

Tack för er feedback! Tar till mig allt och funderar för fullt. Men OM jag nu tvungit vill ha i kinden och dermal dÄ (bara för att vara krÄnglig hehe) DÄ bör jag alltsÄ ta ut den jag har i lÀppen?

JossanH
0

Tycker ocksÄ bÄda kinderna. MEN, om du gör kinden/kinderna, tÀnk pÄ att de lÀtt lÀmnar stora Àrr!

SajtvÀrd pÄ Iller.ifokus

JuTsu
0

#6  Om jag skulle se nĂ„gon som har en offcenter labret och en cheek sĂ„ skulle jag (och min galna hjĂ€rna) tĂ€nka att den andra offcebter labreten som skulle bilda snakebites med den du har, har blivit grymt missspacerad i kinden ist eller att den rymt dit. 

Symmetri och balans Àr ju inte riktigt samma sak. Jag kan visst tycka att ha det "balanserat" kan vara estetiskt tilltalande men inte i ett ansikte som redan Àr nÀstan symmetriskt.
Lite svÄrt att förklara..

Men om du tycker att det kÀnns rÀtt och sÄdÀr sÄ tycker jag att du borde go for it! ^^

Karmatarerskanise
1

Tycker det ser konstigt ut med bara en kind. SÄ jag föreslÄr bÄda. Tror du hade passat i det. Men tyvÀrr Àr det en krÄnglig piercing som kan lÀmna stor Àrr och kanske aldrig lÀker.

Gör du tvÄ cheeks sÄ tycker jag du ska göra en till off center sÄ det blir jÀmt :P Men inte samtidigt dÄ.

fuzzie
1

TS: Det Ă€r ingen fara att den inte skulle lĂ€ka ihop. För tar jag ut mina sĂ„ har dom dragit ihop sig pĂ„ nĂ„gra minuter och det blir lite kĂ€mpigt att fĂ„ i dom igen. Det kommer dock lĂ€mna Ă€rr och smilgroparna kommer vara kvar om du inte "rekonsturerar" dom. đŸ˜ƒ 

Men jag tycker ocksĂ„ att det skulle vara snyggast om du hade i bĂ„da kinderna eftersom det blir symmetriskt. Men dĂ„ Ă€r ju jag en sĂ„n som Ă€lskar symmetri nĂ€r det kommer till piercingar! đŸ˜Š

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvÀrgar ^^

optiMUS
0

Tack sĂ„ jĂ€tte mycket! Jag vill inte ha tvĂ„ cheeks och tvĂ„ i lĂ€ppen eftersom jag tycker det blir lite mycket. SĂ„ tar jag i kinderna plockar jag ut den i lĂ€ppen. SĂ„ dumt för jag tĂ€nkte ta dermal imorgon eftersom Jowan kommer ner till SkĂ„ne men kan inte ta mig dit sĂ„ det fĂ„r bli en annan gĂ„ng😞 Vet inte om jag vĂ„gar ta dermal i VĂ€xjö. Vet inte om de Ă€r bra dĂ€r. LĂ„ngt till Jowan i vanliga fall sĂ„ det Ă€r sĂ„ himla typiskt.