Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 1070 ggr
bellaboo
0

AKKUUUT!! ÄR SUPER RÄDD

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den blev ännu värre! Det började komma ut något vitt inte så mycket men aa.. är super rääddd!!! vad kan det vara ???

bellaboo
0

Gjorde den i lördags!!

JossanH
3

Den är ju förstås inte läkt än och det som kommer ut är sårvätska och ibland kommer lite var också. Det är inget farligt. Men pilla INTE! Tvätta morgon och kväll. Låt den vara så mycket som möjligt där emellan.

Sajtvärd på Iller.ifokus

Alana82
1

Lite vitt guckel är ingen fara, blir det rött, ömt och osar illaluktande grönaktigt guckel, då har du en infektion och måste kanske ta ut piercingen, men håll rent och undvik socker och rökning så går det nog bra

The unanswered questions are not nearly as dangerous as the unquestioned answers

bellaboo
0

Jag pillar den inte alls! Den är lite röd ja!

JossanH
0

Bra! Då ska du se att den läker fint :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

KaiPon
0

När jag gjorde min labret fick jag också lite vitt guck ur den, men ansåg inte att det var något fel då min varken gjorde ont (så länge jag inte bet/slet i den), ömmade, var röd eller luktade illa. :)

Eller jo, min ömmade lite de första dagarna, men det var av den enkla anledningen att jag hade fått en för liten läkstav. 😮

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Cahira
1

Jag fick ut gult guck jag med, min läkte utan problem. Är kroppens immunsystem som försöker spola ut såret och förhoppningsvis metallen med eftersom kroppen identifierar det som ett främmande objekt. När det inte fungerar kommer kroppen anpassa sig och läka runt istället. 

Så det är fullt normalt. :) Det vita kommer så småningom minska och eventuellt bli mer genomskinligt och sedan sluta. Blev tillsagd att det kan ta upp till sex månader innan det slutar komma sekret men för mig var det kanske.. 3-4 månader. Minns inte exakt.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.