Relativt nygaddad :D
Yes, gjorde denna "goding" igår på Temple of art i Falun, fyfan vad nöjd jag är! Big up till Björn 😃 Så nu är den nysmörjd och härlig haha
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^
Åh, så fin den blev! 🙂
"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six
Vad snygg!
#1 #2 Tack så mycket! 👋
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Vad glad man blir av den :)
#4 Hihi jaa eller hur! 😃
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Åh! Vad fint. Älskar färger! :D
A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing.
#6 Hihi thanks! 🙂
Jaa, jag älskar färger med och detta är en början på min sleeve som kommer gå i samma tema. Massa gosaker bara! 😃
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Wow, riktigt grann en! :D
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
snygg! vilka fina färger 😍
✨Medarbetare på jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe
Älskar färgerna ! hur ont gjorde det och hur lång tid tog det? och kostade det mycket?
http://solus.blogg.se/
#8 Hehe tack så mycket! 😃
#9 Hehe jaa jag älskar färgerna i den, han var skitduktig när han valde ut dom! 👍
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
#10 Det känns ungefär som när man kör en epilator på benen, fast på armen då. Det tog ca. 3 timmar, och priset tänker jag inte säga för artistens skull.
Dock kostar det ju oftast mer om du vill ha färg och inte bara svart. Men gå in till din tatuerare och visa vilket motiv du vill ha så svarar nog han/hon på ca. hur lång tid det kommer ta och ungefär hur mycket det kommer att kosta. 🙂
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Tack så mycket för svaret! :D
#12 då var han billig med andra ord? ;)
#14 Billig för att jag inte har lust att säga priset?
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Varför kan du inte säga priset för artistens skull?
#16 Priset har ju ingenting med min bild att göra. Varför jag inte vill utge priset får ni väl tolka hur ni vill. 🙂
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
17 Varför ska vi tolka? Mycket underligt att du inte kan berätta varför du inte vill nämna priset.
Det är mellan mig och tatueraren. No offense 🙂
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
#15 ja det brukar va så ^^
om han är dyr vet man oftast att han är bra
19 Du gör dålig reklam för studion. Men jag lämnar det där. Den är ändå inget alternativ för mig.
#20 Jag har aldrig sagt om han är dyr eller inte, så jag förstår inte vad problemet är och varför du ska vara ironisk..
#21 Men hur kan jag göra dålig reklam för studion för att jag inte vill berätta allt i detalj? Nää, ifrågasätt inte mig om en studio du ändå inte tänker gå till.
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
22 Den kanske hade varit ett alternativ om det inte var hymlande kring det :) Jag föredrar öppenhet.
#23 Vill du veta pris, tid, whatever skriv då ett PM så berättar jag mer än gärna. Så det är inget hymlande, men jag vill inte ha prissnack på tråden eftersom att jag själv tycker att det är oseriöst.. Men om 1 eller 15 pers vill veta pris, skriv då ett PM tack, jag svarar på alla. 🙂
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
24 Priset var inte det viktiga. Det var att du inte kunde säga varför du inte ville berätta det. Nu kunde du plötsligt det ;) tänk om du hade berättat detta från början så hade vi sluppit detta hehe
#25 Förstod inte att det var anledningen till varför jag tyckte som jag gjorde som ni var ute efter eheh 😛
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
CUPECAKE!!!
*omnomnomnom*
//Belinda aka Zandrama
Supersöt! 😍 Älskar verkligen färgerna! Ska också skaffa diverse tatueringar i framtiden i pastellfärger. 😃
WOW vilken häftig 👍
#23 Hurvida klienten vill berätta vad denne spenderat eller ej säger ju ingenting om tatueraren. :)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
30 Det har jag inte sagt. Däremot är det något skumt om man inte viöö berätta och om.man inte vill berätta varför man inte berättar. Nu har ts förklarat.
Tycker att ni har varit jobbiga mot ts, är det verkligen så super viktigt att försöka "tvinga" henne till att få ett svar….? svårt att skicka ett pm? 😕
Föredrar att hålla diskussioner inne på forumet :)