Apropå cheeks...
Är jag helt ute och seglar om jag säger att man ofta har en läkt kindpiercing ganska tight så att det rent av kan uppfattas som att man har skrattgrop när man egentligen inte har det naturligt? I så fall står jag inför ett litet dilemma.
Nej, du har inte piercingen "tajt" i huden så att den trycks ihop och på så sätt bildar en "skrattgrop" (om jag förstod dig rätt med frågan)?
Utan vävnaden som läker precis runt piercingen blir naturligt lite ihop tryckt och därför uppstår skrattgroparna. Jag hade inga innan piercingarna, men fick dom tack vare piercingarna och hur det läkte. Men det är dock bara om du har en stav rakt igenom.
Svaret blev lite luddigt, men jag är väldigt trött… 😴
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^
Såhär ser det ut för mig när jag halvler litegrann + att bilden ser förjävlig ut osv. (ignorera att staven är någon millimeter för lång på bildens högra sida) 😉
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Okej. Någon hade skrivit det så därför trodde jag det. Tack för Förklaringen! Funderar på om det skulle se vettigt ut att ha två cheeks eftersom jag har en djup naturlig skrattgrop. Kanske inte ser likadant ut på varje sida då utan mest se konstigt ut? Har hela tiden varit inne på bara en o då sätta den i min skrattgrop. Men fick åsikt här om att det Kanske blir för osymmetriskt med tanke på min läppiercing och en dermal jag också hade velat ha ( bilder i tråden smakråd tack ) Har lite svårt att se färdiga resultatet framför mig
när man har cheeks ser det ut som att man har skrattgropar där piercarna sitter.
#4 Har man stavar rakt igenom kinderna som jag har så läker det ihop så att det bildas skrattgropar pågrund av ärrvävnaden som blir runt staven. 🙂
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Hade inga smilgropar innan jag piercade mina kinder, men sen fanns de där direkt, och nu har jag tagit ur piercingarna, men fick behålla de fina smilgroparna. ;) Så det är inte smycket som orsakar gropen.