Vilken piercing passar mig
Hmm.. är nog lättare att bedömma ifall du har en bild där man ser hela ditt ansikte.. ^^
Båda näsvingarna med små 3 mm kulor! 😃
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^
Medusa, septum, cheeks, labret? 🙂
Tack :) har ni någon mer idé?
någon i örat.
okej!
En liten fin sten i näsvingen tycker jag :D Du är så ung och söt så jag skulle inte valt något som "tar över" ansiktet för mycket.
#8 Håller med dig Julip! Det var så jag menade med att om hon har 1 i varje näsvinge (jag gillar symmetri hehe) och hon har 3 mm kulor bara, så tar det inte över ansiktet eftersom dom är så små.
TS: Jag tycker också att du är så pass ung och "oförstörd" att det är bättre om du kör på något litet och gulligt/feminint i början, så du inte hoppar på cheeks på en gång tex. hehe 😃
Men det är förstås ditt val i slutändan!
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^
Tack!
Tungpiercing eller smiley, tror precis som de ovan att du skulle passa i något diskret. :)
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
haha tack!
Jag tycker nog näsvinge eller smiley! 🙂
Du har ett fint leende och smileyn skulle förstärka det!
A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing.
okej tack ;)
Vilka vackra ögon! Helt klart något litet och diskret, bara en plupp på ena sidan av näsan.
*Ni behöver inte älska mig, jag vill bara vara med på ett litet hörn…