Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 3940 ggr
magganhm
0

Text vid nyckelbenet.

Hej! jag ska snart göra min andra tatuering och har tänkt tatuera in en kort text (Du lever bara en gång och den gången e nu) precis under nyckelbenet men jag har svårt med att välja storlek och typsnitt, det är så krångligt att veta hur stor texten ska vara för att den ska kunna synas någorlunda bra och se ändå snygg ut.. så jag skulle vilja att dem som har en text tatuering sen tidigare, vid nyckelbenet eller går bra om det är någon annanstans också men att dem skriver vad dem använde för text storlek och typsnitt, skulle vara kul att se bild också. :)

Tack på förhand!

[melowi]
0

Gällande typsnitt så kan jag rekommendera att du kikar in på dafont.com om du inte redan gjort det. Finns otroligt många fina stiler där 👍

magganhm
0

#1, Okej tack! ska kolla där.

magganhm
0

Skulle vara kul att se några bilder på nå text tatueringar så man får inspiration :)

Humi
1

Om du går in hos din lokala tatuerare så har dom troligtvis massor av bilder med just det du letar efter :) Förhoppningvis kommer det upp lite bilder här inom kort :)

fuzzie
0

Eller sök på text tatueringar på google bara. Finns ju tusentals bilder på allt där. 😉

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

magganhm
0

#5 Jo jag har gjort det, men jag vill ju också få tips om vilken text storlek folk har använt.

Humi
1

Tror inte att det är så många som har koll på vilken storlek dom har använt, normalt visar du hur stort du vill ha det och sen fixar tatueraren resten tills du är nöjd :)

magganhm
0

# Okej ja men då få jag väl fråga tatueraren då:)