Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: töjning
Läst 961 ggr
[GoodbyeLullaby]
0

Mina öron vägrar töjas!

Började från 2 mm och har lungt och sakta töjt upp till 6 mm utan vidare problem. Har haft dem i drygt 6 veckor nu, har tejpat lite allt eftersom. Men problemet är att mina öron vägrar gå upp till 8 mm nu. Och tyvärr så verkar det ju inte finnas töjer på 7 mm. När jag väl fick i 8orna så spräckte jag det. Blev hårt, blodigt och varit då jag fick byta ner till 6orna igen Har som sagt tejpat för att gradvis utöka men vill sig inte i alla fall. Töjer med spiraler, men många verkar tycka att de inte är någe vidare. Vad töjer ni med? Nån som har tips på vad man kan göra när det går trögt? Olja och massage kör jag redan med så det behövs inte nämnas.

andream
0

ursäkta mig men av vilken anledning vill man töja sina öron? Är syftet att få ett jäättehål i örat och isåfall varför vill man ha så?

Är det verkligen snyggt?

Kan jag få se en bild isåfall

Garm
5

Man töjer för att man tycker det är snyggt och vad som är snyggt är väldigt subjektivt

Nymphadora
0

Jag hittade 7 mm-smycken utan problem. Har du kikat online? Och 6 veckor är ju inte så lång tid. Du måste nog vänta lite längre, trots att tålamodet brukar tryta när det gäller töjning. ;)

Karmatarerskanise
0

1 Det är ett sätt att smycka sin kropp. Man gör det för att man tycker det är snyggt. Sök bilder på google.

Moalundgren
0

Jag personligen tycker expanders är bäst. Mina öron har alltid vart lätt töjda men det beror ju på person till person. Ha i sexorna tills de är helt läkta och försök igen!

andream
0

Är det för att det ska rymmas ett stort smycke där sedan? Eller ska det bara vara ett tomt hål när det är klart?

Karmatarerskanise
0

Så klart är det smycke man vill ha i hålet. Som sagt googla.

[GoodbyeLullaby]
0

#3 jaa på det sättet passar det inte mig för mitt tålamod existerar inte x) har kollat flera olika sidor online och alla verkar hoppa mellan 6 - 8 mm. Du kommer inte ihåg exakt vart du köpte dina 7or? #5 aa jag tänker nog låt! 6orna sitta i ett par månader. Mina öron är nog lite tröga att töja. #6 haha jag tror att du kommit vilse

Humi
0

TS Hur gjorde du när du satt i din 8:a? Tryckte du bara in den eller hur gjorde du?

Om du nu har tejpat en 6:a så kan du inte ha tejpat så mycket om det spräcks av en 8:a :p

Prova att duscha varmt och dra i 8:an igen (om hålet är läkt vill säga), är svårt så dra på någonting med glid så går den i :>

#6 Ärligt talat så tror jag att du inte är helt seriös med dina frågor. 
Men why not, vi som väljer att töja ut våra hål (inte bara öron) gör det för att vi vill och oftast för att ha ett smycke i som passar storleken eller någonting annat som hänger i hålen.
Och det är som sagt för att vi vill, samma som att du kliver upp under morgonen/dagen/natten.

Nymphadora
0

#8 Det var ett tag sen så jag kan minnas fel, men jag tror att jag köpte dem på PunktShop (Stockholm).