Billiga smycken o.s.v.
Ni flesta vet säkert om http://www.crazy-factory.com/ men till er som inte vet så är det en sjukt billig sida där dom säljer massa olika smycken så det är värt att kolla på ^^
Alla levande ting har lika värde!
Kraamiz
visste inte om sidan, tack för tipset:D
Bland våra länkar finns den sidan bland andra.
Skulle inte rekommendera den sidan, kvalitén på de flesta av deras smycken är sämst. Man får vad man betalar för helt enkelt.
Medarbetare på Sphynx iFokus
Jag har aldrig haft problem med något från CF.
Alla levande ting har lika värde!
Kraamiz
Jag har fått flera smycken där gängorna på stav och kula varit hemskt dåliga och efter några skruvningar blivit helt oanvändbara. Jag kommer aldrig handla där igen.
Tycker att det är bra kvalité för väldigt bra pris! Bara haft problem med ett smycke utav ca 10 st inhandlade så fler köp där lär det bli!
Jag har också haft problem med crazy factory. Det senaste har jag bara handlat på www.3kr.se och www.cocoo.se. Bra priser på stålsmycken på båda sidorna. Inga problem än så länge allafall. 😊
Har bara beställt därifrån en gång, var ganska nöjd, men det var bara vanliga stålpluggar med o-ringar jag köpte. annars brukar jag handla på ebay, kan ta ett tag innan man får grejerna men snorbilligt.
Jag har beställt från CF och inte ens fått hem grejerna ännu - hur lång leverans är det egentligen?
Det kanske bara har kommit bort i posten, hur lång tid sen var det du beställde?:) (jag har aldrig beställt därifrån så jag vet inte hur lång tid det ska ta men just sayin)
#9 Det brukar bara ta någon vecka att få hem smyckena. Så hur länge sedan var det som du beställde?
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^