Monroe, passar det mig?
Jag tror att du skulle passa jättebra i en monroe! :)
Tror att en Monroe skulle passa dig perfekt! Go for it! :)
"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor
Nämen, tack för era svar! Glaaaad jag blir. :D
Ja för fan!! Kör på!!
be inte om hjälp om du inte vill ha den
Hell, yes. :D
Om du tar, skicka gärna bild på hur det blev! Och ja du skulle passa SJUKT bra
#7 #8 #9 Tack snälla ni 🤗
Jag blir bara mer och mer sugen, och nu har jag till 99% bestämt mig! Lägger upp bild här (eller kanske i en ny tråd iofs) när den blir gjord.. 👍
supersnyggt!!
#12 Nämen tack, vad roligt att du tycker det! :D
Det blev verkligen jättebra! :)
Vart jättefint på dig! :)
Du passa jättebra i det! Skitsnyggt🙂
Tycker det ser ut som den kom lite för långt ut, men du passar verkligen i monroe så det behöver du inte oroa dig för 😂
#18 Hur menar du med "för långt ut"? :)
Långt ut åt höger, men det är en smaksak :)
Ja, jag tyckte också han satte den ganska långt ner samt långt ut till vänster (blir det åt mitt håll 😃) men men, inte så mycket att göra åt såhär i efterhand, har så många hål runt munnen nu så vill ogärna ta fler/om hehe.
Hade jag fått göra om den hade jag dock som sagt haft den liite längre upp samt liite längre inåt mitten.
Men det finns ju alla möjliga varianter på monroes som tur är.. viktigast är att denna inte ser konstig ut iaf 😃
Kvittar hur den satt på Marilyn, den sitter skitbra där den sitter på dig och det blev riktigt bra.
Du har ju inte gjort den för att bli en Marilyn kopia.
Tack Leon! Nu kommer ni tycka att jag är tokig, och det är jag också. Jag har precis gjort om den! Ett par mm längre in.
Toka!
Haha! Nu ser det jättetokigt ut också med två svullna hål brevid varandra ;) Men denna gång blev det lite bättre, tror jag. Högre upp "fick" jag inte ha det eftersom det skulle skava på tandkött då och leda till tandlossning. Han gjorde mig jätteförvirrad när han sa att medusa (i mitten av överläpp) skulle passa mig bättre! Ni kan ju tro att jag stod en stund och tvekade! Och jag som redan HAR problem med att fatta beslut haha.
Ja, jag håller med #25 Toka! Det var superfint och låt inte kommentarer här få dig att tveka. Kan inte annat än ha dåligt samvete att jag sa någonting haha, det är en smaksak, huvudsaken är att du trivs med de. Men somsagt, du passar verkligen i monroe :)
Nja det beror inte bara på din kommentar :) sekunden efter han tog första (för 6 dagar sen) och jag såg resultatet i spegeln så blev jag missnöjd. Så detta var all on me ^^' Jag blir alltid missnöjd när det gäller piercingar, sån jag är. Med detta hål har jag kommit upp i 6 hål runt munnen. Men bara smycke i ett av dom :) Från sidan ser det ut såhär nu.
okej, jo men det där ser mycket bättre ut, skitsnyggt! hoppas du är nöjd med de nu då 😉
Detta är jätteironiskt och nu börjar jag bli ledsen.. Monroe nr 2 blev felplacerad troligen pga svullnaden från monroe nr 1 för en vecka sen. Så den satt jättesnett längst uppe i tandköttet och skavde så smärtsamt att jag gått på Ipren sen direkt den togs. Så jag gick tillbaka dit idag igen och han såg problemet, tog ur den och sa att jag kunde komma tillbaka om 2 veckor igen när svullnaden gått ner från båda hålen. Nu är jag alltså utan. Bara sittandes med två hål som det vätskar och blöder ur.
Riktigt trist, men med facit i hand skulle du låtit den vara från början..
Hoppas det blir bättre
#32 Tack! Nja, jag ångrar att jag inte stod på mig mer från början och bad honom ändra placering innan han piercade den första.. för jag var verkligen inte nöjd med den. 😐 Blir dock så annorlunda från markeringen med bläck till när den riktiga piercingen sitter på plats.
Svårt detdär.
Men nu har jag ett par veckor här att läka ihop båda såren, sen får vi se om jag tar om, vart den hamnar då osv.
Kommer nog dock bara ta om ifall dom gör den kostnadsfritt, vill inte lägga ut 600 igen 😃
Hur har det gått? gjort om den?
Stay true stay you
#34 Nej, jag vågade inte göra ett tredje hål så jag gjorde näsvingen den 2 april istället. Finns en tråd om det med ^^
A ok, får spana in den tråden 😄
Stay true stay you
#36 Det får du väldigt gärna göra 😄 "nypiercad näsvinge" heter den.