Läpp piercing?
Jag ska skaffa en piercing (så fort jag har pengar och bestämt mig)
men jag har svårt för att bestämma mig för vad jag vill ha…
Jag funderar mellan att ha en på höger sida av överläppen eller om jag ska ha labret… Vill ha båda på ett sätt men jag ska bara välja en så har lite beslutsångest!
Jag skulle själv bli nöjd med vilken som känns det som, men sen är det ju vad man passar i också och det tycker jag är svårt att se själv.
Sen om ni har lite skills i photoshop eller nått så får ni tillåtelse att redigera dit nån piercing och lägga upp så man kan se men såklart inget måste :D
Skickar med bild så blir det lite lättare för er att se och säga vad ni tycker ^^ Dock är mitt hår rött nu. Och jag själv vet att jag inte är direkt den finaste/vackraste människan på jorden så undvik helst kommentarer om det tack ^^
(Kan lägga ut nån mer bild om det är svårt med just denna)
You can't make a rainbow without a little rain
Jag tror att du skulle passa jättebra i en vanlig centrerad labret (alltså i mitten av underläppen). 🙂
Be inte om ursäkt för bilden och sluta tänk negativt om dig själv. Du är ju jättefin ju. 🙂
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^
När jag skulle pierca läppen tog jag av knapphålshuvu'n och limmade fast dem med tandkräm. ^^ Haha, lite hemmafix, men det funkar redigt bra! ;-)
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
Jag tycker du skulle passa i en medusa!!
Och jag håller med fuzzie. Du är superfin ju!!
Jag säger läppen, höger sida. (Din högra då alltså).
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Tackar för svaren :) Har pratat lite med familj och vänner och dom tycker att jag isåfall skulle passa mest i vanlig labret som då sitter i mitten vid underläppen ^^ Har ju lite tid på mig att fundera då jag nu först samlar pengar till navelpiercing och sen om ca 1-2 månader ska ta i läppen :)
You can't make a rainbow without a little rain