Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: tatueringar
Läst 2563 ggr
Cochon
0

Tatuerings stilar

Hej hej Jag är super sugen på att skaffa en tatuering i framtiden, speciellt på höften, men har väldigt dålig koll på vad som finns, om man ska uttrycka sig som så. Därför skulle det vara jätte kul och någon var sugen på att berätta om någon tatueringsstil eller komma med en konkret idé på vad man skulle kunna ha på höften. :-) /Cochon

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

[Nelley]
0

Min syster har en skitstor påfågel som sträcker sej från typ sidan av knät till under brösten/mitten på midjan:D skitfin men du vill väl ha något litet, hehe:)

[Nelley]
0

Alltså en stor del av den är på höften också:)

Cochon
0

#1 tack för svar. :-) nja, litet och litet, hade tänkt typ från rebenens slut till en tredjedel ner på benet. :-) Hur lång tid tog syrrans tatuering?

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

[Nelley]
0

Jag frågade och hon sa att det var en paradis fågel, ingen påfågel höhö:D och det tog ca 15 timmar på 3-4 sittningar.. Och jag kanske överdrev lite med storleken men den är iallafall stor:] hon betalade inte heller för den utan det var en sån här tatueringstävling (eller vad de heter) så +++:D

leemland
0

Det finns så otroligt många stilar… 

Tribal, oldschool, mecanich, ja allt och inget :P Finns fler men i skrivandets stund står det helt stilla :P haha. Har du testat att googla? :P 

(ursäkta stavningarna)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

maruss
1

trash polka tattoos och watercolor tattoos är fantastiska tycker jag. =)

Allt2
0

#6 Mina favoriter också!!

MalinMalvina
1

På vardera höftben har jag en klase med två körsbär sitter, inte traditionella körsbär utan i själva bäret är det dödskallar :) Dom går i old school :) 

Har mitt stjärntecken med födelelsedatum på handleden, går i tribalstil

i svanken har jag mitt namn med 3 liljor och en blomranka :) 

Snart ska jag göra en sugarskull i old school med rosor på benet :)

MalinMalvina
0

handleden tog ca 45 min

höfterna tog ca 2 timmar ( en timme per klase)

svanken var två sittningar, sammanlagt 7 timmar