Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 3671 ggr
Juliastrom
6

Gadd #2

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag gjorde jag min andra tatuering, min kisses tass som jag har längtat att få göra :D

Jag är riktigt nöjd, Erik på Lady Pain i sandviken som gjort den =)

fuzzie
0

Naw vad fint 🙂

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Juliastrom
0

Tack så himla mycket =) Ä riktigt nöjd :D

Leon1973
0

Fan va bra den blev med pälsfläckarna också…

be inte om hjälp om du inte vill ha den

Juliastrom
1

#3 Tack, ja det blev riktigt bra faktiskt :D

rebeka
0

Åh vad fint!! Ska också göra en tatuering för min katt, men det blir i framtiden! 🙂

A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing. 

fuzzie
3

#2 Jag funderar faktiskt själv på att tatuera in min lilla vovves tass avtryck snart. Och jag tycker att det är mycket finare när man har ett "ojämnt" väldigt personligt avtryck, som ditt än att man har ett väldigt clean, nästan uppritat bara. 🙂

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning

Juliastrom
0

#5 Tack, ja det tycker jag :D

#6 Ja det är mycket finare tycker jag, var rädd först att det kunde bli lite för mycket kladd liksom, men det blev det inte :D

[Nelley]
0

Det står på din profil(eller vad det heter;)) att du är sexton, var det bara länge sen du skrev eller tatuerade du dej iaf eller whutt ?:) eller tatuerade du dej underground😱

Leon1973
0

#8 Man behöver inte vara 18 för att få gadda sig, det finns ingen lag som säger att du måste vara 18.

Det finns däremot studios som vägrar att gadda personer under 18, eller utan föräldrars godkännande.

[Nelley]
0

Men vad är skillnaden mellan 'gadd' och tatuering?:) :0

Leon1973
0

Trollar du nu eller??

Sak samma…
En GADD är en Tatuering…  att GADDA sig är att tatuera sig..

[Nelley]
1

Jamen det var det jag tänkte men jag trodde inte man fick tatuera sej under 18 år, så jag tänkte att du mena nåt annat då eller nåt:) förlåt för okunskapen, jag är 14år:D

Leon1973
0

ingen fara…  :)

Karmatarerskanise
1

Leo det är dock så att seriösa studios som tar sitt ansvar INTE tatuerar minderåriga.

fuzzie
0

Precis som hera säger så är de seriösa studiorna helt emot tatuering på minderåriga samt att piercare som är seriösa har åldersgränser på 15 samt 18 år av en anledning. 

Åldersgränserna är ju inte satta för skojs skull liksom. 🤪

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning

Juliastrom
1

Hej alla, hade inte märkt att alla ni hade skrivit här.. hahaha, jag är 18, blev det i december så jag gjorde det "lagligt" så att säga :)