Tatuera fågel
Hej, om några månader ska jag göra min första tatuering. En undulat ska det bli och nu måste jag fråga lite om det. Till och börja med, vet ni någon tatuerare i stockholmsområdet som kan göra fåglar? är det någonting med motivet jag ska tänka på?
gärna lite andra tips om ni har tid&lust, helst sådana jag säkert inte tänkt på om ni förstår vad jag menar!
tackar!
Se till att äta riktigt och ha gott om energi när du går dit :)
Jaså?
Fru Duva på Bläckbyrån gör så himla fina fåglar!! Finns fb-sida.
#2 Jaa, annars kommer ditt blodsocker sjunka och du kommer må dåligt under tiden du blir tatuerad. Man blir slö och kroppen kanske inte orkar med riktigt på slutet så det är viktigt att du har äter riktigt innan som #1 sa och ta med dig en vattenflaska och lite godis att tugga på så är du "good to go´" 👍
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^
åh, man tackar!
Måste det vara i Sthlm eller har dy möjlighet att åka ner till Skåne så vet jag en tatuerare som säkert gör en lucka i sitt schema för en Undulat…
be inte om hjälp om du inte vill ha den
helst stockholm, men en tatuering är ju för livet så för ett superbra resultat kan jag möjligtvis resa lite !
vem var det du tänkte på?
kan ju även tillägga att jag vill tatuera med vegansk färg, kan det bli ett problem?
Stina i Ystad
Eyescream Tattoo
be inte om hjälp om du inte vill ha den
det ska jag kolla upp, tack för tipset!
Det jag tänker på först när jag hör just fågeltatuering är fötterna och benen, så de inte ser sneda, skumma eller läskiga ut :p hoppas du förstår vad jag menar x) Fåglars ben har ju ofta en viss struktur, vet dock inte hur det är med just undulater :p
jag förstår! bra med tips!