Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettideer-och-tips
Läst 913 ggr
Saaara
0

Monroe och andra piercingar

Hej! Jag har en monroe piercing och funderar på att pierca såna här "cheeks" eller i mitten av underläppen. Har redan en piercing i näsvingen också. Tror ni att det skulle vara snyggt? Jag vill inte att det ska se för mycket ut bara. Jag kan lägga upp bild på mej strax :) Men om det är någon här inne som redan har en monroe + något mer lägg gärna ut bild.

Sara

Nattglimskaniner.webbnode.se

[Nelley]
0

Läggg uppppp biilllldd:D

Saaara
0

Jag hittade inte camen på denna datorn å mobilen är sönder… Men ska kolla om jag kanske redan har nån bild!

Sara

Saaara
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sådär^^

Sara

Cochon
1

Tycker du skulle passa jätte bra i cheeks, men vet inte hur bra det ser ut när man kombinerar osymetriska piercings med symetriska. Rent spontant skulle jag varsa skeptisk till kombinationen, men cheeks i sig tror jag verkligen du skulle passa i! :)

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Saaara
0

#4 Vad menar du med osymetriska och symetriska? :) Ja, jag tror det kan se lite mycket ut med cheeks och monroe. Men vad tror du om en sånhär.. Labret i läppen?

Sara

Cochon
0

Osymmetriska: att man har har en på endast en sida, ex. näsvingen och Monroe. Symmetriska: man har de likadant på båda sidorna, ex. cheeks och snake bites. Vet inte, tänktr du på en centrerad eller ocentrerad labret? :-)

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.

Saaara
0

#6 Åh okej då har jag lärt mej något nytt, hehe^^

Ja, jag tänker på en i mitten av läppen. :)

Sara

Cochon
0

Haha, där ser man. :-) Hmm, jag skulle vara skeptisk till det. Men det är ju du som bestämmer, tycker du ska prova dig fram. När jag skulle pierca läppen för första gången tog jag och drog av lite knappnålshuvuden och klistrade fast dem med tandkräm. Lite hemmafix men man får en väldigt bra bild av hur det blir. :-) tycker du ska kolla på earl/bridge (en surface piercing precis mellan ögonen)

fuzzie
0

Sorry om jag är en glädjeförstörare men både earl och cheeks är extremt svårtläkta. Vilket oftast resulterar i att folk plockar ut dem tyvärr. 😕

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Saaara
0

#8 Åh, vad smart haha det ska jag prova!! :)

gogglade lite bilder och tyckte det verkade riktigt snyggt med en sån earl/bridge piercing. Ska fundera lite på det :)

#9 Tråkigt :/ Många piercingar verkar svårläkta… Har ju haft i naveln två gånger men har ett stort fult ärr där nu :(

Sara