Vad passar jag i?
Dermal anchor vid kindbenet 😃
Oh, jag tycker att det är riktigt snyggt men vet ej om jag skulle våga haha, det ser verkligen ut att göra skit ont!
Jag vill också men har samma problem, vågar inte. Tycker dock att du ska köra på det! ;)
Okej. Ja jag kanske kör på en sån om jag tar modet till mig ^^ har även funderat på smiley, men vet inte hur pass bra den sitter, har hört om sådana piercingar som har "vandrat" ut osv. Man vill ju gärna kunna ha sin piercing så länge som man vill :)
Jag tycker cheeks! Skulle vara grymt fint på dig :) Jag har tidigare haft en smiley och min vandrade inte alls. Satt utan problem tills jag valde att plocka ut den :)
A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing.
Cheeks har jag haft, eller hade bara en i ena kinden (i min smile grop) men den vägrade läka så det kändes som att det var bortkastade pengar så gör nog inte om det tyvärr :( Men har funderat på Dahlia (tror det heter så) det är nog lite mer lätt-läkta än Cheeks just för att dom sitter närmare munnen (tunnare hud)
Åh men det låter ju jätte bra att din smiley satt bra. Då kanske jag kör på en sån, gjorde det ont? ^^
Industrial eller earl kanske. :-) (bara för att jag tycker det är allt för få som har earl :-P)
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
Earl tycker jag.
Tror det kan bli mycket med en medusa och septum.
Jag har också smiley, har haft den i 5-6 år och den har inte vandrat ut.
Jag tycker också att du skulle passa i cheeks, men förstår om du inte är så sugen om du redan haft det.
Annars håller jag nog med #1 om en dermal anchor vi kindbenet :)
// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes
#6 min smiley kändes ingenting när jag gjorde den och var helt problemfri under läkningen! Åh, Dahlias skulle jag också vilja ha. Otroligt coolt! :)
A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing.
Blir Dahlias ^^
Lägg upp bild när du har gjort😃
Blir nog jätte snyggt! :) Ser fram emot bilder sen när det är gjort. :)
// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes
Yes :D absolut!