Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: piercingar
LĂ€st 1030 ggr
erilas
0

Pierca Dahlias!?

NĂ„gon som har gjort Dahlias? đŸ˜ƒĂ€r sĂ„ sugen att göra men..
hört att de tar vĂ€ldigt svĂ„r lĂ€kta och man ska nog tĂ€nka en gĂ„ng till innan sĂ„ man inte Ă„ngrar sig, för det lĂ€r ju inte bli sĂ„ snyggt om man tar bort dom. NĂ„gon som har gjort, ge mig tips och berĂ€tta frĂ„n egna erfarenheter. ciao! đŸ€Ș

Julip
0

Det enda jag hört ang dahlias Àr att det Àr den minst vanliga munpiercingen.

Nymphadora
2

Jag har haft cheeks, men inte dahlias, men antar att lĂ€kningen Ă€r ganska liknande och jag rekommenderar det Ă€rligt talat inte. Det Ă€r en JÄTTESVÅR process och det Ă€r ganska vanligt att det aldrig lĂ€ker. Jag kĂ€mpade i nĂ€stan 1.5 Ă„r med mina, men de lĂ€kte aldrig och nu har jag Ă€rr. Jag Ă€r okej med Ă€rren och fick behĂ„lla smilgroparna (vilket var varför jag skaffade dem frĂ„n början), sĂ„ jag Ă€r nöjd med att ha tagit ur dem, men det var vĂ€ldigt jobbigt att gĂ„ runt med rĂ€tt Ă€ckliga sĂ„r i ansiktet hela tiden. Det gĂ„r liksom inte att gömma dem riktigt.

Vet som sagt inte om det Àr samma förutsÀttningar för dahlias, men sÄ var min cheeks-erfarenhet iallafall. Sen har jag cyberbites (centered labret + medusa) som lÀkt utan nÄgra som helst problem, sÄ jag Àr i övrigt ett fan av orala piercingar.