Imorgon gäller det!
Imorgon är det dags för min första tatuering! Börjar bli nervös men längtar ändå (såklart)! 😃 Tatueraren skrev upp det på 3,5 timmar, så förmodligen tar själva tatueringen 3 h ungefär och skissen borde väl inte ta mer än 30 min…?
Jag har redan köpt karameller och grejer att ha så blodsockret inte blir för lågt. Tänkte även köpa dricka. 🙂 Vad ska jag mer tänka på såhär i sista minuten?
Hur länge tror ni är bäst att ha kvar plasten nu i sommarvärmen (vi har 17-19 grader i skuggan)? Tänkte att det bildas ju snabbt bakterier… 🤔
*Var tvungen att skriva av mig*
Nej vad spännande! :-D Hoppas det går bra imorgon och att det kommer upp en bild. ^^ Lycka till! :-D
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
Har du bestämt dig för ett motiv som är livslångt, och valt en bra tatueringsstudio så är det väl inga problem. Man får vara noga med var man går när man tatuerar sig i hygienisk synpunkt. Lycka till med tatueringen!
Ät innan så ska det nog gå bra :)
Angående plasten verkar det skilja stort på vilka råd man får.
Mitt råd är att ha på den till nästa dag. Själv brukar jag plasta in tre nätter också. För att slippa kladd i sängen.
#1 Tack! Ja jag lägger absolut upp bild sen! 😃
#2 Ja självklart! Jag letade länge efter en studio innan jag bestämde mig för denna, som min sambo faktiskt blev tipsad om av en kompis. Har varit där inne och det är riktigt fräscht. Följer dem även på Facebook och instagram 🙂 Tack så mycket!
#3 Ja det ska jag försöka göra! Inte kul att sitta och hungra medan man blir stucken av en nål i några timmar. 😛 Ah okej! Det låter ju rimligt också. Ska även höra med tatueraren vad de rekommenderar, men minst under natten låter som en bra idé. :) Tack!