Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: ideer-och-tips
Läst 1421 ggr
Cochon
0

samfrakta från crazy factory?

Hej hej, jag funderar på i fall någon/några skulle vara intresserade av att göra en gemensam beställning från Crazy-Factory. Jag tänkte att i fall man bara vill ha något litet, eller lite smått och gott som inte når upp till 200 kr måste man betala frakt för 49 kr. Om man då går ihop så skulle jag kunna tänka mig att ta emot "beställningar" så man når upp till 200, sen kan jag skicka vidare folks beställningar, och eftersom det är inom Sverige kommer folk bara behöva betala 6 kr för frakt. Så jag undrar, finns det något intresse för detta? :-) /Cochon

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

fuzzie
2

Hehe tyvärr så beställer jag för så höga summor när jag väl beställer därifrån, så jag klarar mig bra på egen hand 😃Men bra idé till dem som inte vill ha mer än kanske 5 piercingar. 🙂

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

busigdemon
0

Väger det mer än 50g så går priset upp för inrikes frakt

http://posten.se/sv//Kundservice/Porto%20och%20pris/Sidor/Portotabell-for-brev-inrikes.aspx

sen om folk vågar lita på dig är en annan femma. Har sjäv samfraktat med okända fr USA men de har haft vägarna förbi men hemma stad så jag inte behövt posta o då har vi inte pratat ynka 50kr i frakt att dela på snarare 90dollar + tull så då sparar man lite mer på det o vågar chansa sas

"Din verklighet är inte Min verklighet"

Cochon
0

#2 Sant, men det är ju en satsning för mig också. Jag kommer inte beställa för mer än 50 kr, så då kommer jag lägga ut 150 kr som det inte är säkert folk betalar tillbaka till mig. Men i vilket fall som var detta främst en fundering och för att se om der fanns intresse för det hela. :-)

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.

Cochon
0

Försöker igen, putt! :)

[Olärd]
0

Känner du ingen irl som vill det? Jag och en polare gick igenom sidan tillsammans och köpte piercingar ihop.

Cochon
0

#5 Jo, lyckades samla ihop några kompisar nu efter lite funderingar. :-P