Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettallmänt
Läst 954 ggr
Ruzicka
0

Blir man aldrig nöjd?!

Nu är inte jag någon heavy bodymodder precis, jag har piercingar i öronen bara. Jag började med tre i loberna och när jag började bli lite friskare från min långa sjukskrivning kände jag direkt att jag ville ha en till - det blev en vanlig helix. Två månader senare, alltså idag, kunde jag äntligen avvara lite pengar till piercingar, och det blev en fjärde i loben och en rook. Och mindre än två timmar efter jag lämnade studion började jag planera för nästa, som i dags läget lutar mot en conch och en till rook. Fastnar ni också i snöbollseffekten? Blir man aldrig nöjd, eller kommer det fortsätta såhär tills jag inte får plats i öronen längre? 🤪

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

Lilolizeit
1

Jag känner igen mig, men med tatueringar. 

Man sitter och blir tatuerad och har ont, men ändå funderar man på vad man ska göra nästa gång. 

Det är tur att det är dyrt. 😉

// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes

RebeccaG
0

Tyvärr(jag kan inte bestämma mig för ifall det är bra eller dåligt😂) är det ju beroendeframkallande. 

I don't mind, men resten av familjen är inte lika posetiv, inte min plånbok heller för den delen😎

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube

BlackSpiritWolf
2

Planerar nästan alltid direkt efter att jag gjort en piercing vilken typ jag ska göra efter det. Det är beroende framkallande 😃

Fast plånboken skriker aj aj… 😇

Pepsie
1

Piercingar känner jag att jag är ganska nöjd med just nu. Det blir säkert någon mer men det är inget beroende för mig.

Tatueringar däremot är rena drogen. Så fort jag lämnar studion med en ny gadd så börjar jag genast planera nästa. Men detta är inget jag ser som ett problem då jag mer än gärna täcker mestadels av min hud.

Djävlas

JossanH
0

Jag har väl planer för stora delar av min kropp när det kommer till tatueringar. Har en ganska klar bild över vad jag vill ha och många idéer har följt med i många år. Har ju haft några riktigt långa uppehåll då jag inte tatuerar mig under graviditet/amning och är nu gravid med andra barnet. Så det lär ta tid att bli "klar", men det är klart jag aldrig kommer bli det heller ;) nya idéer dyker alltid upp.

Sajtvärd på Iller.ifokus

Lunatic
0

En kan nog bli nöjd, men sen om en blir det är en annan fråga. ;)

Jag har stora och många tatueringsplaner (men tyvärr bara en mindre tatuering än så länge) och en hel del piercingidéer. 

Gjorde en medusa för mindre än en vecka sedan och börjar redan planera in 6st dermal anchors till hösten. Såatte, ja det är nog rätt svårt att sluta när en väl har börjat. :D

wingren
0

Tror det beror lite på hur man är som person också, jag är ofta sugen på att pierca mig men jag vill inte ha hål i några fler ställen så då går förnuftet före "känslan". Man kan stoppa om man vill :) Sen är väll nackdelen att då tatuerar man sig ist :p men det är en annan femma ;)