Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: tatueringar
LĂ€st 1921 ggr
RebeccaG
0

Första tatueringen

Whopwhop😃
Jag tog studenten igÄr och av far min fick jag ett presentkort pÄ American Art Tattoo hÀr i Göteborg. ^
Jag har spanat in dem en del & dem verkar superbra, har sett en del refferenser och sÄ-

Men nu till min frĂ„ga: 
Presentkortet landade pĂ„ 2500kr(😼), vad tror ni att man fĂ„r för tatuering för det priset? DĂ„ jag nu blivit arbetslös(😂) har jag inte jĂ€ttemycket pengar att röra mig pĂ„ i övrigt. 

Kan ni inte lĂ€gga upp lite bilder pĂ„ era tatueringar + hur lĂ„ng tid dessa tog + ev. vad dessa sög ur plĂ„nboken😊(dĂ„ jag vet att de flesta tatuerare har olika timpeng/pris per motiv)

Behandla andra sÄsom du sjÀlv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube

fuzzie
1

MĂ„nga tar ju 1000 kr per timme i stolen och skulle du gĂ„ till en studio som tar detta priset sĂ„ skulle du ju alltsĂ„ fĂ„ sitta 2,5 timmar för ditt presentkort ungefĂ€r. 

Sedan gör inte alla likadant sĂ„ det bĂ€sta Ă€r vĂ€l att du gĂ„r in pĂ„ studion och visar vilket motiv du skulle vilja ha och frĂ„gar om de kan uppskatta hur lĂ„ng tid den skulle ta att göra samt vilket ca. pris den kommer hamna pĂ„.  đŸ‘

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvÀrgar ^^

[Tilde]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min tatuering tog faktiskt 2,5 h! :) Skulle egentligen ha kostat 2500 kr, men dÄ min tatuerare var försenad drog hon av 500 kr frÄn priset :)

[Tilde]
1

#2 Den ska dock fyllas i igen (gratis). đŸ™‚

RebeccaG
0

#2 Snygg!😍
Jag har tĂ€nkt mig en skalle med 2 rosor(utan fĂ€rg, endast svart alltsĂ„). 
Den Ă€r inte superstor sĂ„ jag rĂ€knar med 2-2,5 timma nĂ€mligen😛
Men ska höra med snubben som ska tatuera mig först om vad han tror innan jag bestÀmmer tid m.m.

| Youtube

fuzzie
0

Om det bara tar 2 - 2,5 timmar och den dessutom Ă€r svart sĂ„ skall det nog rĂ€cka med ditt presentkort, men du mĂ„ste ju som sagt kolla upp med studion iallafall. 

I regel sĂ„ Ă€r det lite dyrare om man ska ha lite "roligare" fĂ€rger Ă€n bara svart. đŸ™‚

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvÀrgar ^^

RebeccaG
0

#5 Jag Ă€r inte sĂ„ mycket för fĂ€rger, jag föredrar faktiskt svarta tatueringar framför 'fĂ€rgade'😊

| Youtube

[Tilde]
0

#4 Tack :) Ja det Ă€r bĂ€st att frĂ„ga först, men ofta föreslĂ„r de lite lĂ€ngre tid Ă€n det egentligen tar, bara utifall. För mig har inte fĂ€rg kostat extra, utan det var fast timpris oavsett motiv eller fĂ€rger. đŸ™‚

komkoma
0

GĂ„ in dĂ€r och förklara att det Ă€r en gĂ„va och "allt du har" Ă€r de schyssta dĂ€r sĂ„ brukar de ju kunna fixa det Ă€ven om det skulle kostat liiite mer. 
Vet inte va de tar för timprisdÀr, om de kör med stencil eller freehand, men pÄ den "stora" studion i stan sÄ kommer man ingenvart med 2500.