Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 4063 ggr
Arthedain85
0

Tungpiercing + Oralsex

Min far sa nyligen till mig att han tyckte det var dags att jag växte upp och plockade ut mina piercingar. Därför vill jag ju nu givetvis skaffa en till! ;) Har funderat lite över det här med att Tungpiercing ska förhöja njutningen vid oralsex. Är det någon som kan bekräfta detta? Eller är det kanske bara en skröna?

rosablomma
2

Jag har en töjd Tungpiercing, staven är 4mm och kulorna 6 eller 8mm. Och min sambo tycker INTE att det är skönt! Men sen vet jag inte hur det är som tjej att få oralsex av någon med Tungpiercing. Min piercing är även ivägen när vi tungkysser. Staven brukar slå emot hans tänder. Så jag tar alltid ut den när det är "mys" dax :)

Fialialej
1

Kan tänka mig att det är en smaksak som allt annat. Jag har aldrig tyckt det vart trevligt med piercings i/kring munnen på den man ska mysa med. I övrigt kan jag tycka det är snyggt. Samma med piercings på kroppen - snyggt men i vägen.

"På natten är alla katter svarta"

RebeccaG
2

Nu har ju inte jag någon pojkvän för tillfället, men flera killkompisar har vart glada när dem skaffat tjej & denna råkat ha tungpiercing(dock inte töjda vad jag vet). 

Sedan så är det ju upp till dig, inte din andra hälft😉
Vill du ha Tungpiercing så får din parter gilla läget, eller så får du plocka ut den när "det är dags". Sålänge den är läkt ska det inte vara någon fara.(jag svalde min Tungpiercing i sömnen & stoppade i en ny stav morgonen därpå utan problem).

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube

Fialialej
3

#3 "Vill du ha Tungpiercing så får din parter gilla läget" Trevligt förhållande om man har den inställningen? ;)

Arthedain85
0

#3 Jo självklart är det jag som avgör hur min kropp ska utsmyckas! :) Jag är bara varit väldigt nyfiken på om det är något som faktiskt funkar eller om det bara är bullshit… :P Från vad du berättat om dina killkompisar så låter det ju som att det åtminstone finns en förväntad effekt.

Arthedain85
3

#4 Om ens partner verkligen älskar en så spelar väl en Tungpiercing hit eller dit ingen roll?

Fialialej
2

#6 Naturligtvis, men det är just inställningen som är märklig. Är man i ett seriöst förhållande brukar man vara ganska mån om vad den andra parten tycker om saker och ting.

Arthedain85
1

#7 Jaha du menar så. Jo de är ju klart man är :)

Cochon
4

#7 Men samtidigt vill man ju fortfarande vara sig själv, även om man är i ett förhållande. ;-)

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

RebeccaG
3

#4 & #7 Absolut så håller jag med om att man får prata igenom sådant med sin parter, men samtidigt så är det ju ens egen kropp, inte ens parter. 

Ex: Ifall jag i dagsläget blev tillsammans med någon så skulle den personen få finna sig i att jag kommer att vara borta under helger för att tävla. Att jag kommer fortsätta utsmycka min kropp efter vad jag vill & att jag har en viss livsstil. 
Det är inget som en parter kommer förändra, har personen i fråga inställningen att ändra på mig, är den personen mer än välkommen att ta sitt pick & pack och dra någon annan stans. 

Jag har varit i ett seriöst förhållande där min dåvarande pojkvän inte gillat något hos mig & bett mig ändra på det(t.ex. så ville han att jag skulle ta ut mina töjningar & min tungpiercing). Därav är jag singel idag. Accepterar inte personen mig som en helhet utan hakar upp sig så grovt på småsaker som ett par töjda öron, då har personen inte i mitt liv att göra.

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube

Cotast
2

#4 Vad personen i fråga skriver på ett forum på nätet speglar väll knappast hur den personens förhållande är? 
Det var en väldigt ytlig & sannerligen onödig komentar.

Hahahahahahahahahaha- FUCK YOU