inte medlem i srt
Om man hittar en tatuerare/studio som inte är medlem i SRT, skall man "dra öronen åt sig" då? Eller Kan man tatuera sig där ändå? Det verkar vara bra hygien osv, Kollat på deras tatueringar & de är snygga!
Jag hade inte gjort det.

Ringde dom & de är medlemmar i SRT:)
Men de står inte med på SRT´s hemsida under "medlemmar". Står inte alla medlemmar med där?
Jag hade skrivit till srts sida och frågat om.studion är med trots att de inte finns i listan. Antingen ljuger dom ju eller så måste listan uppdateras.

Hittar ingen kontaktinformation på hemsidan o inte på Facebook heller,

Enligt SRT är de inte med! Varför ljuger man o säger att man är medlem när man inte är det?!!
De vill ha dina pengar.
Dom ljuger antagligen för att verka mer seriösa än de är.
Lite OT kanske, men vad innebär det att vara med i SRT? Vet en del (enligt mig otroligt bra) studios som inte finns med på listan nämligen. 🤔
A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing.
Googla på srt så hittar du sidan och vad det innebär.

De har bra rykte om sig. Flera som jag känner går dit. Fått bra recensioner på Facebook. Frågade o de säger att de följer alla regler osv.
#9 Googlade och läste. Det låter ju jättebra allting. Varför är inte alla seriösa studios med där? 🤔 För jag tror absolut det finns fler seriösa studios i Sverige än de på hemsidan.
A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing.
11 Ja det hade varit bra om alla var med som höll måttet.

Det är inte många som är med, därför trodde jag att hemsidan inte var uppdaterad på länge:)
13 är den uppdaterad?

Fick svar från SRT att alla som är medlemmar är med på hemsidan