Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 2848 ggr
fuzzie
0

New tattoo! :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ååh, jag är så himla lycklig som äntligen har fått göra den här tatueringen för att hylla min mormor! ❤️ 

Den är som vanligt gjord av Björn på Temple of art i Falun. Jag hade sådan himla tur att han lät mormor hålla i hans hand när han drog den första linjen på den ena bokstaven, så nu har min mormor varit med och ristat in en mycket speciell mening i min hud. Och det kommer ingen någonsin kunna ta ifrån mig och jag kommer alltid kunna se på min tatuering och glädjas över den stunden! ❤️ 

Det är nog aldrig någon som kommer förstå hur mycket den här tatueringen betyder för mig! 

Jag kommer självklart lägga ut en mycket bättre bild när jag har tagit av plasten, så det blir endera ikväll eller imorgon bitti då den ändå ska smörjas in på nytt. 🙂

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

Karmatarerskanise
0

Vad kul :)

Leon1973
0

Fint minne också, det är sådant du kommer tänka på varje gång du ser tatueringen. Mysigt.

be inte om hjälp om du inte vill ha den

rebeka
0

Åh. Så fint! 

Ser framemot att se den! 🙂

A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing. 

fuzzie
0

Tack ni! 🙂 

Jag kommer verkligen alltid att minnas den stunden och jag är så fruktansvärt tacksam för att hon faktiskt ställde upp på att göra det! ❤️

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning

fuzzie
15
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer bilden på den när den är utan plast och min hand är nedåt på bilden, så jag fick ta bilden ur en knepig vinkel för att få den rak för eran skull hehe 😉 👍 

Meningen har hon skrivit själv på ett papper och jag valde att använda hennes handstil så att tatueringen verkligen blev "hennes" och personlig. Den här meningen har hon sagt till mig sedan jag var liten och inget annat syskon/kusin i släkten har blivit kallad samma sak. Hon är dessutom som en extra mamma som alltid funnits för mig i vått och torrt! Så hon och tatueringen betyder mer för mig än vad någon någonsin kommer förstå! ❤️

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning

Leon1973
0

Rörande…

fuzzie
1

#6 Var du sarkastisk eller? 😕

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning

Karmatarerskanise
3

7 Varför ens tro det?

fuzzie
2

#8 Endast på grund av alla punkterna, inget annat. Jag brukar själv punkta när jag är less eller sarkastisk så ville bara veta liksom. Antagligen missuppfattade jag bara det hela. 😛

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning

Leon1973
6

Du missförstod mig, jag tycker det är väldigt rörande med saker som dessa.

Sorry, punkterna förstörde det. Jag tycker det är en väldigt fin tatuering och när det ligger känsla bakom en tatuering som denna blir det extra speciellt.

fuzzie
2

#10 Ok, då ber jag så hemskt mycket om ursäkt att jag ifrågasatte det! 😞 

Tack så mycket! 😊

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning

Ruzicka
1

Åh så vacker! En av de finaste tatueringar jag har sett. På allvar. 

Jag hade en liknande relation till min mormor. Jag älskar henne så väldigt väldigt mycket. Men hon gick bort för dryga året sedan, och jag saknar henne fruktansvärt mycket. Jag är så ledsen att jag inte skaffade en liknande tatuering medan hon var vid liv.

Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.

komkoma
0

#5 SÅ FIN!!!!

Blir helt tårögd och tänker på min mormor nu, saknar henne så mycket😕

leemland
0

Åhh va sugen jag blir på att tatuera mig nu när jag ser i alla era trådar här inne :) Men de får bli till hösten :P (hoppas bara jag bestämmer mig för vad jag ska göra först) haha. 

Fin tatuering TS! Ser ut att vara någon som skrivit texten själv :) (hoppas du förstår hur jag menar)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

rebeka
0

Åh så fin. :)

A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing. 

[Tilde]
0

Mysigt! Underbart att få dela ett minne med någon närstående 🙂