Töjningstråd!
Vi kan väl samla alla våra töjningar i den här bildtråden
Ös på!
Kommer bli superkul att se bilder på detta! Ska själv ladda upp när jag har någon ordentlig bild! :)
ska lägga upp bild så fort ja kan :D
så fort jag har sytt igen mitt gamla hål (inte töjningsfel) och tagit nytt å sen börjat töja lägger jag upp ;) haha vilket lär dröja ett tag
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3
På bilden håller jag på att töja, men nu är jag klar för ett tag sen och är uppe i 14 mm i båda öronen :) Blir nog större med tiden!
/Jessica

Sen har jag även 8 mm i ena örat som håller på att tejpas upp, men det går lite segt. I andra örat så har jag bara 4 mm som också ska upp :)
- Medarbetare på studier.ifokus
#14 Det som blir jobbigt är att det är i bråsket, vilket gör att det blir väldigt jobbigt och gör väldigt ont att töja. Men du kan ju göra så att du direkt gör ett större hål. Vet inte riktigt vad det heter, men det blir som punching fast med ett smycke. Så du tar helt enkelt ut en bit av örat och sätter i ett smycke direkt. Finns bild på Calms hemsida, tredje raden :)
/Jessica
Glömde hemsidan, haha.
/Jessica
Ops, man kanske inte skulle infoga den direkt i inlägget, sorry. Ny här :(
#19 Ingen fara, vill du ha den så - går det så bra ;)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#14 Jag har en töjd conch. Det tar väldigt lång tid, och var beredd på att vara öm i flera månader. Det samlas lätt vätska i dem också. Men det är verkligen inte omöjligt :) Jag lägger upp bild senare!
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Kul att se alla andras töjningar och få lite inspiration! Får väl ta å lägga upp en bild jag med när jag töjt klart mitt öra igen, tog nyss ur min två tior men klarade mig inte utan, så nu sitter jag här med en liten 6a i än så länge.. 😎
#14 jag har dubbeltöj. Kan fixa en bild så du får se hur det ser ut:)
#30 jisses vilket fint smycke!!

35mm i varje öra samt 2,3mm i septum!
#31 Tack! Köpt på https://www.crazy-factory.com :)
Åh vad jag är sugen på att töja till typ 12 mm! Det hade nog inte passat på mig och innerst inne vet jag ju det, dessutom skrämmer det mig att det nog är permanent, men jag har sett så många galet snygga smycken för töjningar på senare tid. Och alla i den här tråden är så fina.
Jag hade nästan kunnat döda för de här underbara akvariumpluggarna.
Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.
#35, varför tror du att det inte skulle passa på dig?
Och angående att det är permanent, från 12mm kan det dras ihop nästan helt beroende på hur bra läkkött du har, sen går det ju även att sy ihop när en inte vill ha det längre :)
#36 Jag vet inte… Jag är fet, har ett runt ansikte och tror att om jag töjer ut mina öronsnibbar blir det liksom ännu en sak som är runt och stort på mig. 😂
Jo, det har du väl rätt i, att det är ju inte helt kört om man ångrar sig och har töjt som man skall. Jag kan ju töja upp några millimeter och se hur det känns, kanske…? Åh, vad jag är sugen! 😃
Corgisaurus - mitt huvud i ettor och nollor
Ni får gärna titta in och hälsa på.
#37 Kör hårt!
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Jag hade töjt upp till 10mm i ena örat, där var jag nöjd. Men så råkade jag, eller mina hundar som vanligt paja det åt mig. Så jag tog ur det och lät de läka helt och hållet, för detta är inte första gången det händer. Så jag ville få det läkt ordentligt.
Nu börjar jag om men kör båda öronen! 10mm är målet igen! :) Så nu är det bara några mm i båda öronen, så tar jag det super sakta denna gång :D
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower