Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 695 ggr
[Tilde]
0

Hur liten?

Hur liten kan en tatuering vara och samtidigt vara ganska verklighetstrogen? Vill gärna ha en på handleden som ska gå att täcka med smycken (typ en klocka eller liknande)… Kanske 3-4 cm, men det kanske är på tok för litet?

PotatoEcho
0

Det beror väl egentligen på vad duktig tatueraren är och känner sig bekväm att göra. Jag skulle göra ett bla. elefanthuvud på min underarm men han tyckte den då skulle bli för liten.  Har ju sett folk som tatuerat in detaljerade fina tatueringar på typ fingrar! Så det går, men frågan är väl snarare hur den kommer att se ut om några år. :)

[Tilde]
0

#1 Jo jag tänkte också det, finns ju de som får riktigt fina små tatueringar på fingrar och liknande. Får nog gå dit och fråga :) Ska ändå fylla i min andra, så kan passa på då.

[rumelle]
1

Jag tror det beror helt på hur mycket detaljer du vill ha med i tatueringan. Lättast är nog att gå till tatueraren och fråga, och om din idé inte riktigt funkar så kan de tipsa om vad som kan funka istället och skissa upp olika alternativ. :)

[Tilde]
0

Så mycket som möjligt, vill ha den så verklighetstrogen som det bara går. :) Men ja, jag får nog fråga när jag ändå ska dit.