Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: töjning
Läst 1072 ggr
julia96girl
0

Är det något fel?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har töjt mitt ena öra och det har gått jättebra men idag bytte jag min expander från 6mm till 7mm och den e ganska tung så när den hänger så blir det rött ovanför hålet, men när jag håller i den så att den inte hänger så ser det normalt ut.

Men jag undrar iallafall om det ska se ut så elr om jag inte borde töja med den expandern?

[rumelle]
2

Nu är inte jag någon expert på töjning men man ska väl inte ha expandern i hela tiden medan man töjer? Som jag har förstått det ska man töja med expandern till sin nästa storlek och sedan direkt sätta i ett smycke i den storleken.

julia96girl
0

fast jag ska ha 8mm så jag vill inte ha smycken i föränns jag e klar med min töjning

Karmatarerskanise
4

Tycker du ska byta till något som inte väger så mycket. Trycket i hålet blir helt fel.

[rumelle]
6

#2 När man töjer måste man låta hålet få vila och läka i någon/några månader mellan varje storlek man har töjt. Har svårt att tänka mig att det kan läka bra om du har den där stora tunga grejen i hålet hela tiden. Bara tyngden är tillräckligt för att irritera hålet, sen finns stor risk att den fastnar i saker. Så jag tror att du får tänka om lite.

julia96girl
4

Jag bytte till en som inte väger något, så nu ser det bättre ut