Är det något fel?
Jag har töjt mitt ena öra och det har gått jättebra men idag bytte jag min expander från 6mm till 7mm och den e ganska tung så när den hänger så blir det rött ovanför hålet, men när jag håller i den så att den inte hänger så ser det normalt ut.
Men jag undrar iallafall om det ska se ut så elr om jag inte borde töja med den expandern?
Nu är inte jag någon expert på töjning men man ska väl inte ha expandern i hela tiden medan man töjer? Som jag har förstått det ska man töja med expandern till sin nästa storlek och sedan direkt sätta i ett smycke i den storleken.
fast jag ska ha 8mm så jag vill inte ha smycken i föränns jag e klar med min töjning
Tycker du ska byta till något som inte väger så mycket. Trycket i hålet blir helt fel.
#2 När man töjer måste man låta hålet få vila och läka i någon/några månader mellan varje storlek man har töjt. Har svårt att tänka mig att det kan läka bra om du har den där stora tunga grejen i hålet hela tiden. Bara tyngden är tillräckligt för att irritera hålet, sen finns stor risk att den fastnar i saker. Så jag tror att du får tänka om lite.
Jag bytte till en som inte väger något, så nu ser det bättre ut