Funderingar kring kattatuering
Jag är fruktansvärt sugen på en ny tatuering och jag har flertalet olika motiv jag skulle vilja ha, dock har en idé vuxit fram nu ett tag och liksom fastnat på hjärnan. Det är denna teckningen på min ena katt Spencer, det är den första teckning jag känt mig riktigt nöjd med och jag skulle vilja tatuera in den ovanför fotknölen. Det är ju ett permanent beslut så än har jag inte bestämt mig men jag är sugen, dock undrar jag om ni tror den blir snyggast black&white eller i färg? Jag är lite inne på i färg men vet inte om tatueraren kan få till det bra i och med att jag tecknat den i blyerts utan färg även om jag har färgfoto som referens att tillgå.
Personligen skulle jag nog tycka svartvitt blir snyggast. Hur stor hade du tänkt den? Det kan ju också vara lite avgörande för om du ska välja färg eller inte. :)
ca 11-12 cm stor ungefär
Okej, tänkte att om den är väldigt liten kanske det blir lite plottrigt med färg, men om den är såpass stor så tror jag att det kan bli fint i både färg och svartvitt! :)
Jag tror det blir väldigt fint med svartvitt, känns som att det passar bättre i och med att den är tecknad i svartvitt. :) men jag tror det kommer bli snyggt i färg, precis som #3 säger så kommer den ju vara såpass stor!
- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -
ja den blir kanske bäst i svartvit då den är en blyertsteckning och borde kanske få fortsätta se ut som det. Ska höra med tatueraren vad hen tycker när jag bokar tid.
Är det teckningen du vill göra så tycker jag att duvor låta den tatueras precis som den ser ut, dvs i svartvitt. För annars så kan du lika gärna bara ta med fotot som du ritade av om du vill ha färg. Det är i alla fall så som jag tänker :P
#6 ok tack