Utan örhängen
Jag har haft i mina örhängen i 6-7 veckor och jag har bytt örhängen men jag tappade pluppen som ska vara bakom örat o jag hittar den inte. Jag har inga fler örhängen o jag har prövat att ta en öronpropp till plupp men när jag skulle ta ur örhänget gjorde det ont för det hade fastnat lite från öronproppen på den Jag kan inte köpa nya före nästa vecka Hur lång tid tar det för hålet att växa igen Vad ska jag göra
För en del läker det jättesnabbt, för andra kan det ta ett par dagar. Försök hålla hålen rena och kanske att du låter smycket sitta i utan plupp iaf under dagen.
Vi har pool med klor i kan man bada ändå?
Om man kan bada med plugg går det nog utan också, fast med viss risk att tappa smycket i vattnet. Men se till att tvätta ordentligt efteråt.
Om hålen inte är helt läkta ska du inte få klorvatten på dom. Det irriterar. Risken att tappa örhänget är också större.

Mina hål läker jättesnabbt! Dagen efter kan jag ha svårt att få in örhänget igen.
#4 Enligt rekommendationer bör man inte bada i klor mindre än 3 veckor efter håltagning. Ts har väntat längre än så.
6 Som sagt; är piercingen inte helt läkt ska man inte bada i klor. Oavsett hur lång tid det tar för andra att läka.
#7 Såvitt vi vet har det läkt som det ska. Men även om det är läkt så vill hål gärna sluta sig och upphöra att existera, ibland efter flera år.
Jag talade bara om vad som gäller OM hålen inte är riktigt läkta eller irriterade efter att hon dragit ut delar av öronproppen.
Förstår inte varför du vill käbbla om det? Är ts hål problemfria är det bara för henne att bortse från min information.
#9 Jag fick intrycket att du trodde att Ts hål inte var läkta, så jag ville bara informera. 🙂
Mina hål växer inte igen alls. Har töjer i de två främsta, men i mina övriga 3 hål har jag inte haft örhängen på flera år. Kollade rätt nyligen för skojs skull och visst är hålen kvar. Väldigt skumt, men inget som stör mig. :p

har flera hål. i det översta har jag inte haft i på tre år. och det har inte växt igen.
Jag har hål i öronen och går utan örhängen i flera veckor, det blir en liten hudhinna över ibland som man måste göra hål i, fast det känns inte så mycket