Tips på tatueringsmotiv?
Nu är det dags för min första tatuering, som kommer vara på underarmen.
Har helt ärligt letat ett bra motiv i flera, flera år nu men jag kommer verkligen inte fram till något. Så nu hoppas jag att någon här skulle kunna komma med lite idéer eller kanske någon länk med en massa inspiration.
Jag vet vart jag ska tatuera mig, alltså på vilken studio så det behöver jag inte tips om.
Tycker om lite mörkare saker, så som spöken, halloween -älskar pumpor och fladdermöss haha, korpar, döskallar, häxor osv. Men även bilar, pinups osv.
Någon som får någon idé? 🙂 Jag har verkligen ingen aning om vad jag vill ha och ska jag fortsätta såhär så kommer jag bokstavligen dö utan tatueringar..
En sak som kan vara värt att bestämma först är om det ska vara nått viktigt eller om det "bara" ska vara snyggt?
Jag och min plastbror tycker helt olika i det. Han tycker att det bara ska vara snyggt (så han har gett tatueraren fria händer flera gånger) eftersom han tänker att man kan ändra åsikt efter några år.
Jag själv tycker däremot det ska vara viktigt och nått jag kan stå för om jag ska ha det på kroppen hela livet.
l'm back
Alltså, om du inte själv vet vad du ska tatuera, vad är då meningen med det? Ingen annan kan bestämma åt dig, du listar flera saker har, be tatueraren rita upp något som har med det att göra, det ingår i hens jobb.
/Christine
Håller med #2 , bara du kan veta vad du vill ha , en drömtatuering är ju endast en själv som kan bestämma, gå till en studio och berätta vad du vill ha :)
I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truth
#1 Det behöver inte betyda någonting för min del :)
#2 Jo men jag ville mest få ett hum om, tycker alla har så lika tatueringar nu för tiden så vill ha något mer annorlunda.
#3 Jag vet en tatuering som jag alltid velat göra på låret, men vill vänta med den lite så den blir min andra. Har kommit på ungefär hur jag vill ha min första nu, men ska göra som du säger och gå till studion så får han rita upp :)
#4 - Som sagt, be tatueraren rita upp något.
/Christine
#5 Jo jag skrev det ;)
Lika bra ! :) bara säga placering, och önskemål på motiv , dom fixar biffen sen . Gillar verkligen att du är förtjust i halloween tatueringar, det kan bli sjukt snyggt !
I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truth