Vargen är klar!
Nu är min första tatuering, min varg, klar!
Totalt 9 timmar, 6+3.
Mina första tankar var: hm. För mörk. Visst, den kommer bli ljusare när den läkt, men tatueraren sa att den kommer inte bli såå mycket ljusare. Dessutom känns den lite brun i färgen. Men det försviner nog också. Den ser lite sne ut, men gör det inte i verkligheten.
Men ju mer jag tittar på den, desto mer nöjd blir jag. Den känns även mer realistisk nu än tidigare.
Men: vad tycker ni? Ge gärna ärliga, och om ni orkar, utförliga svar :-)
Snygg! 🙂
Tycker inte den ser sne eller mörk ut? Men kanske annorlunda IRL
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Snygg!!
Undrar lite varför du vill ha utförliga svar på vad man tycker?
Den sitter ju på din kropp och går inte att göra något åt.
Jag tycker den är snygg. Undrar om det är meningen att morrhåren ska vara så ojömna?
Tycker inte det är något konstigt att vilja ha utförliga svar. Om folk orkar, som jag skrev.
Vet faktiskt inte angående morrhåren, de är rätt ojämna på fotot också. Antar att de kommer se lite mindre skarpa ut när överskottsfärgen har släppt. Hoppas det iaf.
Tänker mest på att det kanske inte är så kul om någon hade sågat den.
Är det så på fotot är det ju som det ska :)
Fast jag vill ju ha ärliga åsikter. Annars blir ju åsikterna ingenting värda. Dessutom är jag själv så detaljpetig, och lite nojjig att inte vara nöjd, så det är skönt när andra kan bekräfta eller dementera mina tankar. Men nog om det nu :-)
Skitsnygg!. Tror mycket väl att den kommer ljusna när den läkt och definitivt med åren. Den sitter fint där, även om jag kankse tyckt det varit snyggast att ha den på låret. Men gaddaren har gjort en bra skuggning vid nosen så den ser 3D ut och väldigt gosig och snäll :) 👍
Medarbetare på Borderline iFokus
Så läckert! Gillar den starkt. ^_^