Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 2692 ggr
Heicco
0

underarm / handled

Hejsan :) Först vill jag bara berätta att jag är en stor idiot som inte har tänkt på att iFokus har exakt den sajten som jag länge har varit i behov av.. jag har lagt ner så många timmar på att googla både det ena och det andra om tatueringar och piercingar… men nu har jag hittat bodyart iFokus..:D underbart..! :) Så jag har planerat att laga en tatuering på insidan av min underarm/handled och att den sen sprider ut sej upp mot översidan av underarmen och kanske lite ut på handen.. men jag hittar inga bilder på något sånt.. Så om någon har en sån tatuering och vill visa en bild skulle det vara jätte kul att få se.. och annars också bilder på era underarms och handleds tatueringar. :) Motivet och placeringen är ju nog bestämd men det är min första tatuering så jag är väl lite rädd eller vad vet jag vad jag är egentligen.. :p och ni som har underarms tatueringar finns det något speciellt jag borde tänka på..?

Denna kommentar har tagits bort.
jillan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag håller på med min första tatuering på underarm/handled. Var jätterädd innan att det skulle göra svinont. Men det går jättebra:) första sittningen tog 5 timmar, andra 6.

jillan
0

Oj! Det blev två inlägg! Någon får gärna ta bort det ena.

Heicco
0

#2 Oj vad fin den är..!! :) jag är lite rädd för att det skall ta jätte ont.. så jätte skönt att du säger att det inte är så farligt..;) men egentligen är jag inte så känslig av mej så jag hoppas det går bra..:p