Hjälp med placering!
Denna tatuering ska jag inom en snar framtid skaffa. Jag vill helst inte ha den för stor då jag tänkte få den gjord på en walk-in (där det får ta 1 h max). Jag ville först ha den på handleden, men då blir den nog FÖR liten? Var tycker ni att den skulle passa? 🙂
Inte på ryggen bara - har redan en lagom stor på vänstra skulderbladet.
Vaden kanske? Alltså på sidan av underbenet. Vore fint.
Annars är det fint med tatueringar på baksida underarm tycker jag. Så den syns bakifrån om du står med raka armar om du förstår? Då blir det lite gömt men synligt. Jag tycker det är fint, och då kan du göra den lite större än på handleden.
/Surpan
#1 Ja en tjej tipsade om fotleden, så benet ska jag absolut fundera på :) Det vore ju väldigt sött faktiskt!
Underarmen funderar jag också på, men i så fall insidan, under armvecket. Den kan ju täckas av långärmat/trekvartsärmat då, så man kan välja om man vill visa upp den eller ej. 🙂
Den blir nog lagom stor på båda ställena i alla fall.
Ja, underarmen är fint det med, då tror jag den blir bra storlek också 🙂
/Surpan
#3 Yes, det blir nog där 😃 Tror jag ska dit den 25:e på Walk-in 👍 Hade dock fel, tatueringarna får ta 1,5 h på walk-in, så en halvtimme extra har jag på mig, hihi
Tycker det hade varit fint på foten.
#5 Foten vore snyggt, men tror jag hellre har ett annat motiv där, som liksom "flyter" med fotens form eller vad man ska säga. 🙂
Nästan helt 100 på att denna blir på underarmen faktiskt. Uppdaterar när jag får den gjord i alla fall. 😃