Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 1115 ggr
Isalin
0

Ang. hål i örat

Jag har 2 hål i varje örsnibb och skulle vilja ta ett till i varje så jag har 3 på rad. Men på högra sidan så sitter det yttre hålet längre ifrån det inre än på den vänstra sidan. Är det någon som vet ifall man kan ta ett nytt hål bredvid så det kommer närmare det inre? Eller kan det bli problem om jag redan har ett hål där? Det skulle då vara precis bredvid så kan tänka mig att det kanske kan vara svårt att få till det och att det kanske ser fult ut?

Dessutom så växer det yttre högra hålet igen hela tiden om jag inte har ett smycke i, men det växer aldrig igen helt utan bara som en tunn "hud-vägg" på baksidan. Får lätt infektioner osv om jag råkar ta hål på "väggen" vilket händer väldigt lätt. Kan gå typ ett år utan smycke så har jag ändå bara en tunn vägg bakom hålet, men det har aldrig växt igen mer, någon som vet hur det kommer sig?

Bjallstal
0

Jag har det precis likadant med mitt ena öra, hålet har suttit där i 16 år nu varav de första 6 men konstant läkeörhänge i (var för rädd för att byta haha) så följer för att se vad folk svarar :)

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

powerade
0

Jag har 3 på högra örat.. och det yttersta hålet sitter en bit ifrån än vad alla andra gör… tror inte folk tänker på det direkt och det beror ju på vad man ska ha där också, men tycker inte du ska ta ett emellan eller hur du nu tänkt?! Det kan komma närmre än va alla andra är eller så kan de fara ihop med de du redan har, de beror på hur långt mellan det är!

powerade
0

Samma sak är för mig med en tunn vägg.. men förmodligen är det ju så att man haft hålet så länge att det inte vill växa igen.