Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettfrågor-och-svar
Läst 1376 ggr
Ridtravartjej
0

Tungpiercing

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I fredags (7/11) så piercade jag tungan och är otroligt nöjd! Dock börjar jag tröttna rejält på soppa, är så kräsen så äter bara broccoli soppa men vill ha nå annat. Är hungrig konstant och kan ju inte leva på bara soppa som knappt mättar alls då kommer jag avlida! Så vad åt ni? Får inte vara nå med stora bitar i då jag tycker de är as jobbigt när de lägger sig på tungan och jag inte får bort de för de gör så ont än.. Funderar på att köpa barnmatsburkar men hur mycket mättar dom på en skala då.? Kom med alla tips ni har!!

blodörn
0

Jag åt nästan ingenting alls xD 
Fil, typ? Fast det är ju inte direkt mat, men men…
Jag åt glass också, svullnaden gick ner mycket snabbare då.

Do as you would be done by - And think for yourself

Aleya
0

Åt allt. Hade inga problem.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Ridtravartjej
0

Jag har jätte problem :/ Vill inte äta för mycket glass då jag försöker få bort mitt socker sug :/

agneshak
0

Gör en smoothie, tillsätt kokosolja!! Sjukt nyttigt fett som dessutom mättar rejält. Eller tillsätt kokosolja i soppan eller i vad du nu äter, det mättar och är grymt nyttigt.

Cochon
0

Jag åt det jag brukade i de mängder jag brukade. Dock stoppade jag mest bara in maten i munnen och svalde. :P Men jag fick vanlig mat i normal mängd och jag tror det är bra för läkningen, för min läkte as snabbt. Dagen efter jag hade piercat tungan (har venoms) så åt jag köttfärssås med pasta, då hade jag kokt sån där "rispasta" från Barilla, funkade super för det var bara att svälja. ;) Och jag tycker som du TS att det var jätte jobbigt med små rester på tungan som man inte fick bort, men det tyckte jag att man löste enkelt genom att ha ett glas vatten bredvid att skölja ner det med. :P

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Ridtravartjej
0

Dricker naturdiet shakes och igår provade jag äta snabbmakaroner som jag svalde så har hittat nåt som är lite godare iaf :)

powerade
0

Nudlar om du tycker om det, klipp sönder dom smått ta en sked sen lägg typ bakom piercingen å svälj:) eller typ risgrynsgröt och göra sammasak.

powerade
0

Spaghetti å nånting kan man göra sammasak med som nudlarna:)

Ridtravartjej
0

Har kunnat äta gurka i små små bitar idag och svullnaden har gått ner en hel del! :)

powerade
0

Typ is av nått slag kan man också lägga å kyla med, funkar jättebra mot svullnaden :)