Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettallmänt
Läst 3123 ggr
Amanka
0

Svullen läpp piercing

Hej! Gjort min piercing för ungefär 1 månad sedan. För 2 veckor sedan fastnade jag när jag åt och efter det har det blivit helt svullet. Svullet ännu och har kompisar som säger det kommer lägga sig. Även piercaren sa det, någon som vet? Lite tråkigt det är så svullet än… Insidan är det

Livet är en film och du är regissören, så se till att göra den bästa filmen någonsin! Peace

Carrosh
0

Jadå, det lägger sig. Bara att fortsätta med tvättningen och vara försiktig, så du inte drar i den mer. :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Amanka
0

Men tar det verkligen så lång tid? Hur kommer detta sig?

Livet är en film och du är regissören, så se till att göra den bästa filmen någonsin! Peace

Zadeira
0

Eftersom att det varit en irritation under läkningen så är det inte ovanligt att läkningen drar ut på tiden eller att svullnaden håller i sig längre. Var noga med att tvätta som vanligt och var försiktig med den så du inte orsakar mer irritation.

Du kan ju tänka på det som ett sår. Drar du bort skorpan hela tiden så tar läkningen längre tid och såret blir ofta irriterat. Likadant är det med din piercing, om den blivit störd och irriterad under läkningen är det inte så konstigt att den svullnat och läkningen kommit av sig tillfälligt.

Amanka
0

Okej tack!