Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 6071 ggr
Linneahorse12
1

Era drömtatueringar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte det var lite kul att göra en sådan tråd Har ni någon drömtatuering ni skulle vilja göra ? Ni kanske gjort en skiss eller har en tanke hur den ska se ut? Eller kanske en tatuering ni snart ska göra ? Skriv o berätta. lägg gärna upp något bild på er drömtatuering :) Själv skulle jag vilja tatuera in nåt snyggt på handleden. På bilden har jag ritat med en bläckpenna. Tyckte faktiskt att en sådan skulle vara jättesnyggt. Får dock vänta några års till jag bestämer mig xD Men berätta gärna om DIN drömtatuering

Portie
1

Jag har gjort en av mina drömtatueringar idag! Min första tatuering och jag är så nöjd så det finns inte! Den är dock inte helt klar än men den kommer bli helt fantastisk. Denna tatuering har jag haft i tankarna i många år och nu äntligen tog jag tag i saken. Det är ett lejon på överarmen.

FreddieFairlane
1
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Jag har inga direkta drömtatueringar, min dröm är att min kropp ska vara täkt av färgglada tidlösa bilder från topp till tå (ej ansiktet) :)

Men jag kände mig ändå tvungen att bifoga två bilder av något av de snyggaste jag sett, trash polka! Inget som passar in på mig, men daaauuum så snyggt det är! :D

Btw så kan jag säga med ganska stor säkerhet att det där inte är din drömtatuering 5 år när du har åldern inne ;) Jag hade massa konstiga idéer förut, men sen jag började studera konsten av att tatuera har mycket förändras. Tror det blir nåt liknande för dig :)

Clementinbarn
0

Har ingen direkt drömtatuering kanske, men jag vill verkligen tatuera in djur! 🙂
Skulle vilja tatuera in illrar, en häst, röd panda, tiger, utter, räv osv osv. Vore ju fantastiskt att kunna få ihop en combo med dessa djur som ser riktigt bra ut.
Men så har jag ju ingen fantasi what so ever på hur de skulle kunna se ut! 😕

"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor

n00bArtWork
0

#2 cool bild/GIF!

Min drömtatuering är en customwork gjord av Mr Dist i Örebro (BigSlick Tattoo) som vann på årets Norrköpings mässa som årets tatuerare.. dock har jag ej råd att låta honom utsmycka mig :)

https://www.google.se/search?q=mr+dist&newwindow=1&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=x&ei=pul-vmexbmkpygp25yig&ved=0cceqsaq&biw=1920&bih=936

Zadeira
0

Ända sen jag började tatuera mig har jag drömt om att göra en ryggrad längst ryggraden.  Det lär dock bli ett projekt låååångt fram i framtiden :(

komkoma
0

min dröm är en stor jevla häst på låret, tänk skissblock, mkt skuggor, bara gråskala, lite mandala inspererat. SÅ snyggt inuti mitt huvud men är ju helt värdelös med penna så kommer aldrig få som jag vill.

Sen drömmer jag om halstatueringar, men bara på andra <3

Cochon
0

Jag vill ha två lår tatueringar! 😍 En på vardera baksida lår med Lev Livet som text. Utöver det så känner jag mig ganska blank, vill ha fler tatueringar men ingen direkt aning om vad, så dem lugnar jag mig nog lite med. :P 

Något liknande denna:

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

hjartelyckanskaniner
0

Min drömtatuering/tatueringar är en 1/2 sleeve med olika kois, näckrosblad m.m . Blir av senare i livet :)

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

jillan
5

Har min drömtatuering på armen:) Min första! Är supernöjd!

Thotis90
1

Jag är fotograf och drömmer om att få åka till Afrika, fotografera elefanter och sen tatuera in en av mina bilder på ryggen.

Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar Stjärnor

nlinds
0

#9 , vad fina porträtt ! vem är konstnären ??

#2 kan vara bland dom coolaste och mest annorlunda tatueringar jag sett !

"After every storm, comes a rainbow" Regnbåge

Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi

[Tilde]
2

Jag ska skaffa denna till våren/sommaren! På framsidan av låret 🙂 Ska ha den i färg med ganska ljust rosa blommor och fågeln i en svalas färg.

Detta är bara en snabb skiss dock, ska såklart se finare och renare ut 😉

Sen ska jag även skaffa denna på underarmen tror jag… Fast väldigt liten, typ 5-7 cm stor bara. :) Den rosa färgen ska vara mer åt det röda hållet och kanske ska inte akvarellen vara fullt så täckande. Ska eventuellt fundera på om jag vill ha en springande kanin istället för en sittande.

Seeeeen har jag en till drömtatuering som jag inte har planerad än, men något sånt här på ena foten, med min hunds tassar liksom. 🙂 

Fast han har väldigt små tassar så jag är inte säker på hur snyggt det skulle bli, haha

fladdy
0

Åhh, jag vill så jädra gärna ha en gepard på mitt vänstra lår..

aaaaaaaaaaaangelina

[Udoon]
0

har en liten tanke på en skata på sidan av halsen, med stjärten ner bakom ena axeln kanske. vill även ha något dr.who relaterat, antagligen på framsidan av låret. det som trycker på mest just nu däremot är en textrad ur andrea gibsons dikt "etiquette leash", antingen jäms med ryggraden eller på insidan av överarmen, då möjligtvis ihop med en tesked. såg även en annan text för ett tag sedan som jag tyckte var bra, kanske blir det på insidan av andra armen, en vet aldrig😃

jillan
0

#11 Tack! Ida Berneryd på Whicked tattoo i Mölndal

http://idabernerydtattoo.com

hund_katt
1
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Vill ha en tatuering med Black veil Brides . Deras symbol och en fin mening från T.ex en låt. Sen när jag får min första egna hund så vill jag ha en tatuering med hundens tassavtryck, sen hundens namn skrivet under.

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Frosstis
0

Vill ha samma som #16 med min hund. Vill ha hans tass och hans namn någonstans, på handleden eller någonting. Kanske på mitt höftben

n00bArtWork
0

En liten dröm tatuering.