Näspiercing samt läppiercing
Hej! Är inne på att skaffa en näspiercing. (Har redan dermal, läpppiercing, hål i öronen samt tragus sen innan).
Grejen är bara att jag vet att jag kommer tröttna på den om ett eller några år, och jag vill inte få ett hål som kommer synas mycket kvar efter den.
Ni som har erfarenhet, har ni bild på hur eran ser ut efter att den läkt ihop? Synd det mycket? Det jag är mest orolig för är att det ska se ut som en acnegrop/ärr.
Skaffade läpppiercingen för 5 år sedan, och har inte haft något i den i ca 3 år nu men den har fortfarande inte växt igen det minsta, kan sätta in en labret hur lätt som helst igen.
Detta beror på att jag hade en silverkula på 3mm som topp, och jag drog in den hela tiden så tillslut hade jag töjt mitt hål till 3mm. Hålet som nu är kvar, är väldigt synligt och folk påpekar det hela tiden. Väldigt jobbigt.
Finns det något sätt att få bort hålet? Via tex stygn. Fick höra av en vän att det möjligen går att fixa hos en piercingstudio (Jag bor i sthlm).
Näsvinge läker ihop hur snabbt som helst, du kan knappt ta ut den en timme ^^ Dom brukar ju göra dom med väldigt tunna smycken, så det är inga problem alls :)

Min piercing på näsvingen går knappt ihop alls, jag var utan smycke i ca 3 år, och det hade bara nästan gått igen längst in i näsan, inga problem att sätta i ett tunnt smycke.
Själva hålet syntes bara lite under de åren, jag fick inga kommentarer och tror att det var mest jag som tänkte på det.
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
Jag säger som Lojs. Jag var utan smycke i 3 år och när jag skulle prova att sätta i ett smycke för skojs skull, för att se om det gick, så gick det utan problem. Det tog emot lite på insidan, men det var ändå ganska lätt att trycka igenom med rätt smycke.
Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar 
Frågan är om ni tycker hålet syns mycket på er? Kan ni bidra med någon bild? :)

Ja är väl mest ute efter närbilder :P

#7 Det har jag tyvärr inga på hur det såg ut när jag hade varit utan smycke länge.
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
Okej synd :) Tack! Men en liten prick får man nog räkna med. Tror nog det hade känts bättre om mitt läpphål hade kunnat försvinna… får ringa runt lite och kolla om någon kan fixa det.