Tips på placering?
Hej!
Har sedan länge tänkt att tatuera in ett par änglavingar, de på bilden nedan. Men jag har så himla svårt att bestämma mig för vart jag ska placera tatueringen? Har velat framoch tillbaka i snart ett år, och vill verkligen göra slag i saken nu! Såååå jag ber er om råd haha, vart tror ni det ser bäst ut? Eller vart hade ni placerat den? 🙂
På den plats där riktiga vingar skulle ha suttit. Och stort.
Som #1 säger 🙂Min syster har ett par vingar som tar upp hela ryggen, riktigt snyggt faktiskt!
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
#2 Har en kompis som har det. Riktigt snyggt!
Men dom ska som sagt ta upp hela ryggen för att det ska vara snyggt.
Och enligt min mening inte vara för svart då det lätt efter ett par år kan bli för svart och kladdigt. Men ja jag skulle också säga ryggen
Jag funderar på att tatuera in vingar ovanför hälen (vid hälsenan ungefär), tycker det är grymt snyggt! Men annars är ryggen också fint, det ville jag ha som yngre. 🙂 Eventuellt lite mer i nacken och då i mindre format.
över hälen tror jag skulle va galet snyggt, lite satt de formar sig runt hälsenan :) annars handleden är snyggt :) beror ju på hur stort man vill ha, över hela ryggen är sjukt snyggt men inget jag skulle vilja ha själv, jag skulle valt ex handled eller hälsenan :)
// sara - livet som brännskadad -> http://nouw.com/rasmussonsara