Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettbilder
Läst 2004 ggr
lekandur
1

Andra tatueringen!

I morgon klockan 12  så smäller det! Jag ska jag göra min andra tatuering.
Placeringen är runt handleden och jag funderar på om jag ska köra precis där handleden börjar eller om jag ska köra med 3-fringrarsregeln?
Det är början till ett lite större projekt som ska bli en sleeve och eventuellt en chestpice 😍
Kommer lägga upp en bild så  fort den är färdig i morgon 😃

Where you invest your love
you invest your life 

neasfotografier
0

Jag har två fingrar, har smala fingrar😂, mellan handen och där min text slutar på underarmen, ifall det skulle hjälpa dig att bestämma dig 🙂
Men beror ju också på vad du själv tror blir snyggast 🙂

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."

lekandur
0

Ja, åh jag har så svårt att bestämma mig också. Ena sekunden tänker jag att jo 3 fingrar blir snyggt för att sen tänka att lillfingret räcker gott och väl och sen tummen.
Förhoppningsvis så kommer min tatuerare med något klokt, 😂

Du och alla andra som läser får gärna lägga upp en bild på hur era tatueringar är :D

you invest your life 

neasfotografier
0

Såhär långt emellan tatueringen och handen är det för mig. Ca 2 cm, även om det kanske ser mer ut på bild :)

neasfotografier
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det här med att lägga upp bilder på iFokus via mobilen alltså.. Nu borde bilden komma upp.

lekandur
0

Bilden är tagen av tatueraren direkt när den blev klar så det är ganska så rejält svullet och lite rött :D

you invest your life 

[Tilde]
1

Åh vilken snygg!

lekandur
0

#6 tack så mycket !! :D

you invest your life 

kampfrieser
1

Snygg :D Kör hela handen sedan vettja, det enda rätta på en sleeve ;)

Undersidan bör inte gå för nära handflatan oftast, det är större risk att färgen flyter ut i den tunna huden. Man brukar köra precis nedanför de små små vecken som är, precis som på #4.

neasfotografier
1

Väldigt snygg! 🙂

rebeka
1

Så himla fin! 👍

A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing. 

[VGN]
0

Fiiiiin 🙂

lekandur
0

Tack så mycket allihopa ! Den har inte varit sådär super rolig de senaste två dagarna… Hela handen svullnade upp och bultade ganska rejält men som tur är har det gett med sig nu. #8 njaa, eventuellt att jag kör något på fingrarna men handryggen rör jag inte igen hahah :D

you invest your life 

lekandur
1

Den hamnade ungefär två cm från där själva handflatan började :) Tyckte det kändes bäst !

you invest your life