Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: piercingar
Läst 4688 ggr
Allt2
0

Piercing i karlstad/norra värmland?

Jag tänkte pierca en vch nästa helg i Kralstad, jag är nyinflyttad till Hagfors i Värmland så jag har ingen koll på seriösa piercing studios här omkring.

Rekommentationer? :)

Hanna
0

Kolla Enlightened Tattoo & Piercing på Facebook. De har flyttat och bytt namn nu (tror jag), men jag kan inte riktigt minnas vart. Hon som piercar heter Madicken. :)

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Allt2
0

Ja vad bra tack! :)
Har du piercat dig där och vad?

Hanna
0

#2 Piercat off-center labret där. Väldigt nöjd med bemötandet och piercingen blev bra. :)

[AnimeV4]
0

Jag ska dra till Kingsroad Tattoo i Kristinehamn nu på onsdag! Jag har inte varit där förut, men i de konversationer vi haft verkar de väldigt trevliga och duktiga. Ett plus som lockar är att de är med i SRT (Sveriges Registrerade Tatuerare) vilket påvisar att de är seriösa och duktiga på vad de gör. Jag rekommenderar INTE Arvika Bodyart, där jag gjort piercingar 3 gånger tidigare.

Allt2
0

Puff ingen mer? Madicken har sommarstängt och Kingsroad har ingen tid på ett bra tag!

Allt2
0

Och munkfors utför inte genital som jag ska utföra, en vch! 

Den förra läkte igen :(

Hanna
0

#5 Kanske värt att vänta mer till hösten eller så annars? Tror faktiskt de flesta som piercade i Karlstad har slutat med det.

Allt2
0

Ja det verkar som det, jag kom till Madicken tillslut, igår och det gick super bra och hon är jätte trevlig :)

Hanna
0

Vad roligt! Visst är hon? Tycker hon är suverän. :)

[AnimeV4]
0

Skönt att det gick bra! Jag själv var till Kingsroad idag och är helnöjd 😃

Ellenfyrkant
0

Hade inte Madicken sommarstängt? :)

Mvh Ellenfyrkant

Allt2
0

#9 Ja! Jag funderar på att göra bröstvårtan där i typ oktober

#11 Jo men tydligen denna dag öppet

Stinaah
0

Varför rekommenderar du inte arvikas?

[AnimeV4]
0

#13 De i Arvika är väääldigt oprofessionella. De är inte noggranna med att tvätta, piercar snett och är allmänt ointresserade. På mina 3 besök träffade jag EN på studion som var okej. Chefen har två jobb utöver studion och han är fruktansvärt okunnig. Han har piercat en bekant till mig snett två gånger och mig piercade han väääldigt snett, vilket han inte ens erkände! "Nej, det är bara svullet" men man ser när piercingen är fel placerad direkt.. När jag är i Värmland håller jag mig till Kingsroad.