BCR som örhängen
Hej!
Undrar bara lite hur BCR är att ha som örhängen, jag föredrar ringar och tycker BCR är väldigt snygga men inbillar mig att kulorna ska lossna och försvinna, brukar det kunna hända?
Innan jag började töja hade jag alltid BCR-ringar i. Det hände aldrig att någon av kulorna lossnade. Jag tyckte till och med att de satt bättre än vanliga örhängen är ploppen ofta ramlar av och sen tappar man örhänget. BCR-ringarna jag hade satt skitbra.
Har samma upplevelse som Zadeira med CBR/BCR. Dom sitter skitbra. Kulorna sitter kvar för nästan allt 🙂
"Hur mycket oftare blir man inte stungen av en ros än bränd av en nässla"
Selma Lagerlöf
Det lät ju bra, får nog ta och skaffa mig sånna i alla fall. Tycker de verkar lite bökiga att få dit men jag byter inte så ofta så de lär nog funka.
Jag tycker också att BCR-ringar är super bra. Har aldrig varit med om att bollen har ramlat av. #3 Handlar mest om vana, tycker jag, när man har fått in det går insättningen av bollen smidigt. :-)
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
jag har de som läkörhängen och en natt då jag sov så lossnade kulan och ringen så hålet nästan läkte igen…
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Tycker att BCR är en kamp att få både på och av, så det är nog lugnt!