Tatuera sig på halsen?
Jag skulle vilja veta från er som tatuerat sig på halsen hur det kändes jämfört med ex underarm, skuldra osv.?
Hur läkningen gick och om det var stor skillnad mot andra ställen på kroppen m.m.
Samt gärna höra vad det kostade (små och enkla, typ siluetter) så man kan få ett hum om kostnaden iallafall?🙂
- även om priset så klart kan skifta stort mellan olika tatuerare!
Är intresserad av att göra en mindre siluett eller en liten black n' grey med text.
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Jag gjorde denna för några dagar sen. Kostade 800kr ~ 1h. Men varför du vill veta det de förstår jag inte för alla har olika priser, jobbar olika snabbt osv :P Betalade inget för skissen.
Jag har på underarmen/handen också. Där tyckte jag inte det kändes nånting men på halsen gjorde de lite ont på sina ställen. Bakdelen på övre vingen och ansiktet på svalan var de ställena där det gjorde ont. Men jag skulle utan tvekan kunna göra andra sidan också.
Läkningen är än så länge ingen skillnad. Va lite svårt att sova två första nätterna bara. Och man är lite stel :)