tatuering på tjejöverarm
skulle va tacksam för ärliga svar. Jag har en tid bokad nu den 8 augusti då jag har tänkt att tatuera överarmen. Motivet ska vara grenar längst med armen med körsbärsblommor på.
Jag älskar skissen tatueraren har gjort men när jag talat om och visat för mina vänner vad jag tänkt göra och framförallt VART på kroppen den ska sitta så har de rynkat på näsan och talat om att man minsann får ännu tjockare armar osv när man tatuerar överarmen. visst jag är inte pinnsmal med jättesmala fina armar men då kommer eran åsikt, va tycker ni ??
Lägger in en bild på mig med min arm samt skissen så får ni säga ärligt va ni tycker, passar jag i det tror ni?
Den är ju jättefin! Vill du ha den på över armen, då ska du ha den där! Det är ju inte för dina kompisar som du ska gadda dig va???? Och det är inte dom som ska bära den heller… Kram
Så sant, men när de är vänner som säger de så börjar man ju fundera och då kommer ju tankar så som -ja tänk om dom har rätt, armarna kommer se gigantiska ut och jag kommer ångra mig. Eller - hm när dom verkligen inte ens kan låtsas att de är fint så måste jag ha en förskräcklig smak och kommer "skämma ut mig". Ja svårt att förklara men helt klart går man ju lite på vad ens vänner säger. Älskar den men kan inte låta bli att fundera på om de bara är jag som tror de kommer bli fint därför vill jag ha ärliga åsikter :D Antar att de är normalt att bli nervös inför stundade tattoo tid :)
Riktigt snygg skiss! Jag tycker inte man ser tjockare ut, bara vackrare :)
Jag tycker absolut inte man ser tjockare ut, snarare tvärtom, att man fokuserar på/tittar på tatueringen och inte storleken på armen. snygg skiss, snygg tjej - kör på! :)
// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes
Det lät bara riktigt taskigt att säga att armen skulle se tjockare ut med en stor tatuering! Bryr man sig nu om det så gör svart/mörkt att saker ser mindre ut. Jag tror den skulle passa dig perfekt! En jättesnygg tatuering! :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jag tycker ser jättebra ut, och tatueringen kommer bara få dig att se ännu bättre ut!
Min mor är tatuerad på överarmarna, och jag tycker hennes armar ser slankare ut nu. Det är nämligen så att man mer lägger märke till tatueringen! :)
Lycka till!!!
A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing.
Jag skulle vilja säja: Din kropp, din tatuering, ditt beslut :)
Skissen är oerhört snygg och skulle passa bra på din överarm!
In vestigiis lupi...
skit i vad dem säger :) jag har på överarmen och är inte pinnsmal direkt, som flera skriver; tycker armen ser slankare ut! Så kör på!!
Jag tycker väl snarare att det är en fördel att inte ha för smala armar om man vill tatuera sig, då får man ju plats med mer! Jag tänker inte tatuera mina armar på flera år just av den anledningen, jag får ju knappt plats med något alls.
Det kommer säkert bli jättebra ska du se, och som någon ovan sagt så lägger man mer märke till tatueringen än själva armen :)
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Du tatuerar dig för din egen skull. Vad andra tycker har ingen betydelse 🙂
Du ska be dina vänner hålla igen käften. Det är DIN arm och DIN tatuering. Vill du ha den där så kör på det! Motivet är sjukt snyggt och tror det kommer bli jättebra på din arm! Risken finns ju, om du väljer att ha den någon annanstans för att andra vill det, att du ångrar dig och det är inte sådär jättelätt att sudda bort en tatuering hur som helst.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
vadå tjock arm?! Du har ju jättesmala armar ju! Det kommer bli en jätte snygg tatuering!
† Min portfolio: http://ebphotography.portfoliobox.me/ †
Måste bara säga den va ju sjukt snygg :) Gillade verkligen "lår"delen :P haha..
Men håller med dom andra, det kommer se snyggt ut! :)
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Hur har det gått? :) grymt snygg skiss! Har själv en koi och är grymt nöjd med mitt val. Har iofs inte tatuerat överarmen men på axeln och den är ganska stor. Mamma blev väll inte allt för glad och pappa tycker att jag är dum i huvudet som kommer ångra mitt val om 10-15 år (upprepat det säkert 10 gånger) men men. Det är sådant som människor som inte gillar tatueringar säger.. Skulle varit roligt att få se en bild på tatueringen :)
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/
Tycker du är jättesöt! <3 stå på dig! jag ska in nu på Torsdag och göra en Tatuering på min vänstra överarm! Ja blev förvånad över at hitta denna post!
Men sammtidigt väldigt glad! över att en annan tjej vill tatuera överarm När man googlar runt så känns det nästan som det är nånting vi tjejer "Inte får göra" utan dom verkar sätta dom på fötter, nacke, handled osv.. men jag är STOLT och jag vill ha min på överarmen som en början på en sleeve.
Stå på dig! <3 Bilden är superfin! du kommer bli super nöjd!
Måste man ha smala armar för att dom ska vara fina? Jag har ganska tjocka armar och har tatueringar där, visste nite att det var typ fult?😃 Skissen var görsnygg förresten.
Tycker att armarna ser smalare ut när man tatuerar, det är ju typ samma sak som att när man blir solbrun så ser man ju smalare ut eftersom det är mörkare färg.. Då borde man ju se smalare ut när det är en tatuering också eftersom tatueringen är mörk ^^
Råttor, råttor och lite mer råttor!
Famtastisk skiss! Kommer bli grymt! Du är ju jättefin och jag tror det blir görballt, go girl!
Har inte läst hela tråden men du är skitsnygg (asså serri) och så är skissen. Kan inte bli annat än bra.
Vill bara påpeka att tråden är 1½ år gammal 🙂
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Haha #21 oj, lätt att missa 😃 Hon har inte varit inne sen december 14 heller, men om om du TS loggar in och ser detta, resultatet hade varit kul att se 😉