Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 972 ggr
Valkyrija
0

Tatuering efter gravidtet?

Jag skulle vilja göra en tatuering liknande den på bilden men jag tänker lite på hur den kommer se ut efter en graviditet. Jag vet att det kanske är lite individuellt också men jag undrar ändå lite på ett ungefär hur mycket kan den "förstöras" haha?

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

rebeka
0

#0 Är det din bild? 🙂

A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing. 

Valkyrija
0

Nej tyvärr inte haha 😭
Vill dock skaffa mig en sådan tatuering men undrar om det är värt det för när/om jag någon gång blir gravid så vill jag inte att den ska töjas ut liksom haha! 😂

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.

rebeka
1

#2 Då plockar jag bort den eftersom att det inte var din. Du kan länka bilder istället 👍

A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing. 

Valkyrija
0

Får man inte lägga upp bilder som är från google ? 🤦‍♂️

rebeka
1

#4 Utdrag från våra regler.
 "På det här forumet gäller stenhård copyright! Ingen vill ha sina tatueringar kopierade! Tänk på att alltid ha tillstånd från ägaren av en bild/text innan du publicerar det på internet." 🙂

Valkyrija
0

Haha wtf okej men då kan du ta bort tråden helt så kikar jag på annat håll 😂

Valkyrija
0

Bilden kom förövrigt från en sida som finns till för att hämta inspiration 👍

Rumblebee
3

När det gäller bilder, oavsett varifrån eller var man postar dom så måste man ha tillstånd från den som äger bilden. Har man inte tillstånd så går det däremot bra att länka till källan där bilden finns. Fast tyvärr är det mänga som antingen struntar i det eller helt enkelt inte vet om det, och sparar ned bilder som de sedan publicerar vidare.

rebeka
1

#7 Kom den inte från google nyss? 

Om du inte har fått OK från ägaren av bilden så får du inte använda den här. Det går däremot hur bra som helst att länka bilder, och det är enkelt. 🙂

Valkyrija
0

Jo, jag hittade den från google men jag spårade den! Har mailat siten där jag hittade den frågat men som sagt, min tråd kan raderas. Söker hjälp på annat håll. Tack för mig ! 🙂

Karmatarerskanise
1

#10 Du söker hjälp på annat håll för att du fick veta att man inte får publicera andras bilder så som du gjorde? 

Det är inte bara på iFokus man inte får göra så. Det gäller överallt. Du kan bli krävs på stora summor pengar om bildägaren ser att du stulit en bild. Så du borde tacka Rebecka som tog bort bilden.

Angående hur en tatuering påverkas av en graviditet går det inte att förutspå. Det är hemskt individuellt.  Men den plats drinken är ju utsatt när magen växer. Så risken är stor att tatueringen kan bli ful

Valkyrija
0

Det är svårt att få hjälp när man inte kan beskriva tatueringen man önskar utan bild. Bilden låg uppe på en inspirationssida som jag nu kontaktat och väntar svar ifrån. Hur som helst, därför väljer jag istället att leta hjälp på annat håll då det blir lättare än att försöka förklara 🙂

Tack för ditt svar men nu är det ändå inte en tatuering mitt på magen som jag är intresserad av utan på ett annat ställe som troligtvis inte är lika påverkat som sidan eller mitt på magen typ haha 🙂

Ladydragon
0

men T.S vet du hur du länkar en bild till ditt inlägg? 

det går snabbt och enkelt så jag förstår inte riktigt varför du just måste ha med bilden i inlägget det går lika snabbt o fort att trycka på länken i inlägget istället

Karmatarerskanise
0

#1× Varför inte bara länka till bilden? 🤔

ChristineL
0

Det som spelar roll är ju var på kroppen du tänker placera en tatuering?

Karmatarerskanise
0

#12 eftersom du inte hänvisar till något inlägg antar jag att det är mig du svarade?  :)

Och det är väldigt enkelt att beskriva den. Du länkar.

Och ja, jag såg placeringen.  Har du sett en gravidmage? Verkar inte så. Det är verkligen inte bara "naveln " som växer.