Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettproblem
Läst 710 ggr
Lyan
0

Utplockad helix strular

Eftersom min helix vägrade läka så tog jag ur den. Problemet är att det var nästan som ett stort hål istället för en tunnel och så länge jag hade smycket i så dränerades det men nu sluter sig huden direkt och det samlas massa blod och var. Sticker jag hål på det så jag kan tömma så samlas det direkt nytt blod eftersom sticket blöder. Om jag låter det vara så blir det som ett svartblått blåmärke. Blev ganska bestört först, trodde att örat typ höll på att dö men när jag stack hål så kom det blodblandat var.

Hur ska jag göra?

Huygens
0

Kanske ska du gå till vårdcentral och be någon kolla om det sitter "skräp" i såret som genererar infektionen. Det kan sitta något litet korn av ett eller annat som fungerar som hem åt bakterier.

Lyan
0

Fast hur ska de kunna kolla det utan att skära upp allt :-/

Lyan
0

Nu sitter jag och håller en bomullsrondell med ganska hårt tryck och det har nästan slutat komma blod. Får hoppas att det räcker och att det inte byggs upp mer gojs när sticket är helt slutet. Tog ju ur den för att slippa blod och var -.-

Huygens
0

Det är troligt att dom skär upp, men dom är sjukvårdspersonal, så dom vet vad man ska göra.