Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: piercingar
LĂ€st 1346 ggr
sp0ngeb0b
2017-06-02 15:51
0

Intimpiercing

Undrar ifall nĂ„gon vill dela med sig av erfarenheter av intimpiercingar? đŸ™‚

Vilken piercing har du/har du haft? Hur ont fick du? Blev det nÄgra förÀndringar nÀr det kommer till sex (kÀnsla osv)? Var det stelt mellan dig och piercaren? Hur lÀnge fick du vÀnta med att ha sex? Hur var lÀketiden? Var den svÄrlÀkt?

Har börjat bli lite sugen pĂ„ en (kvinnlig) intimpiercing. Men har sĂ„ mĂ„nga frĂ„gor och funderingar! Hoppas nĂ„gon vill dela med sig đŸ™‚

n00bArtWork
2017-06-29 21:54
0

BröstvÄrtorna gjorde ondare att göra Àn vertikal klitoriskappa. Kappan var mycket lÀtt lÀkt och jag blev helt i chock nÀr jag gick frÄn studion och inte ens kÀnde att jag hade en ny tagen piercing dÀr nere :)

Allt2
2017-07-05 23:48
1

Har en vch, tagit om den en gĂ„ng, alltsĂ„ tagit den tvĂ„ gĂ„nger.  SĂ€rtan efterĂ„t var hanterbar och nĂ€rmsta dagarna vĂ€rsta smĂ€rtan var absolut vid sjĂ€lva piercandet!! Skulle troligtvis inte göra omd en en 3dje gĂ„ng pga smĂ€rtan. Sexlivet Ă€r bĂ€ttre pga ökad kĂ€nsel, hade redan bra kĂ€nsel innan dĂ€r nere.  Ingen stelhet mellan mig och de tvĂ„ utförarna, deras yrke.  Tror 6 veckor, var dĂ„ sambo men allt löser sig om man vill
 Minst bekymmer enl mig. Inte svĂ„rlĂ€kt, men var noggrann med hygien och ha som sagt inte oskyddat v.sex innan rekommendationer.

TyvĂ€rr tycker jag att man vĂ€njer sig med den samt att den stöts utĂ„t ganska fort đŸ˜ƒ

sp0ngeb0b
2017-07-06 15:48
0

#1 Har hört att bröstvĂ„rtorna ska göra sjukt ont sĂ„ det betvivlar jag inte! Skönt att det inte var sĂ„ farligt med smĂ€rta och lĂ€kning.👍

#2 En anledning till att jag Ă€r nyfiken Ă€r att jag har hört att man fĂ„r ökad kĂ€nsel, har vĂ€ldigt lite kĂ€nsel dĂ€r nu. Hade varit kul att se om det gjorde nĂ„gon skillnad för mig. Men det bĂ„dar ju gott nĂ€r du skriver sĂ„! Men vad menar du med att den stöts utĂ„t? đŸ€

Allt2
2017-07-07 22:17
0

#3 Absolut! Ibland kĂ€nns den av nĂ€r man Ă„ker bil och sĂ„ ocksĂ„. 
Som vilken annan piercingsmycke som helst, tex ögonbryn eller navel som Àr vanliga att de kan stötas ut.

[Thiah]
2017-07-17 12:59
0

#1 har precis samma erfarenhet som du av saken.