Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: frågor-och-svar
Läst 1773 ggr
Liss
0

En riktigt dum fråga!

Idag har jag fått min nya spirall till läppen, på posten! Jag tänkte byta den nu, men piercaren har skruvat fast min plupp något otroligt hårt! Jag får INTE dän den!:(

Vet ni vilket håll själva gängorna går, så jag iaf skruvar åt rätt håll.. Tusan! Vet inte vad jag ska göra:P Ta en tång och klippa av den.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[jenkass]
0

på mina gängor har det alltid varit att man skruvar upp mot klockans håll… alltså du skruvar åt höger

Liss
0

Hum, får testa igen! Blir så ARG på piercaren! Han överdrev verkligen.. kändes som om han piercade OM mig eller nått när han drog åt.. de darrade i hans arm, så hårt tog han i:P

Karmatarerskanise
0

Ja de bör vara mot klockans håll. Lycka till ;)

Liss
0

Jag har redan gett upp! De går verkligen inte.. Får kolla om mammsen kan hjälpa när jag ska dit snart. Dock gör de förbannat ont när jag tar i sådär.. så kommer väl bli värre när en annan tar i uta helvete!

Men men.. ska man vara fin, får man lida pin;P

Karmatarerskanise
0

Som jag skrev innan till dig, diskvatntar, sånna i gummi har hjälpt mig. :) de får grepp!

Liss
0

Mm.. ska se vad jag hittar hos moder min!:) Annars blir de fan bulltsaxen! inte vill jag ha den här kvar inte.. :P

[jenkass]
0

haha stackare… har vart med liknande, då fick jag ta en tång för att jag skulle få grepp!! :S

Liss
0

gick den inte sönder dårå?:S värsta hacket i den liksom.. de är fint. haha!
Men saken är ju att de kan vara bra och ha kvar den. Man vet ju aldrig om de blir en till bredvid;P

[jenkass]
0

#8 nej den klarade sig faktiskt.. sen var det läkestaven oxå så det hade inte spelat någon roll ändå

Liss
0

#9 Vadårå, den går ju att återanvända iaf?:)

LinLin
0

Jag har fortfarande min läkstav i :) Den passar ju så..

Jag hade också ett helvete att få loss min plupp första gången.. och då fick min kära pojkvän ta över för att det skulle gå. Och ja, det gjorde ont :s

Lisette, du har inte gjort din på Lucky7?? Han gjorde båda mina och de satt som f*n (som sagt)..

Zandra---83
0

Jag använde andingen hushållspapper och gasbinda,komptress (eller något liknade). Det tycker jag funkar ganska bra om  de sitter för hårt.

Liss
0

Jaa, precis. Man kan ju återanvända läkstaven när man tar nytt:)
Nu äntligen lyckades jag.. tack vare en tång som höll imot och jaa, lite kämparglöd:P Så fick jag knappt på den nya konen ist. haha! men tror den sitter..hoppas verkligen de, vill inte vara med om att tappa den igen och få köpa en ny:)

LinLin, bor du i Norrköping?:) Jaa de var han på Lucky 7 som skruva fast den som berger.. elaka människa;P

Liss
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ja just de, bild.. vad tycks?:)

Zandra---83
0

#14 Super snyggt!

AnneN
0

De gånger min kula suttit för hårt har det gett bättre grepp om jag tagit en bit toapapper

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[jenkass]
0

#10 nej usch å fy för läkstavar, dom är bara stora å jobbiga :S dessutom om man piercar sig på nytt så får man ett nytt smycke så det spelar ju ingen roll :P

LinLin
0

#13#14 Snyggt :)
Jag bodde där förut, är dock borta och pluggar nu men på väg tillbaka :) (sen är jag ju där "rätt ofta" fortfarande..)

#16 Toapapper funkar bra.. är bara mindre mysigt när det fastnar på insidan av läppen och man måste pilla bort kladdet :p

Zandra---83
0

Jo det är det som är jobbigt med papper i och för sej men därför är kompresser eller gasbidor bra,de fastnar ej och det går att få dän smyckerna rätt så lätt med dom.

Liss
0

#15 Tack:) lite ovant med något över läppen bara..
Hur tar man liksom på sig lipsyl, jag är beronde av de;P

haha, jaa pappret fastna på insidan för mig med.. men de konstiga är att hur jag än tog i och hållt fast måste den ha snurrat lite gran, för så fort jag tog tången och höll i mot så gick de super lätt;P

Äsch då! tyckte inte de var någon fara me min stav, bet lite i den iof för att den var lite lång:) Och att man får en ny är ju iof sant.. Men de beror också på vart och vem som gör den:)

#18 Tack! Jaha där ser man, hur gammal är du då? Om du är i samma krets så att säga.. hehe:)

mjioo
0

jag säger som en hel del andra att toapapper funkar toppen, jag har iförsig bara ringi läppen med clipon så inte behövt oroa mig för att pappret ska fastna(men däremot att få på kulan igen är hemskt!! nu har jag slät ring, mycket enklare!) men till tungan använder jag papper. när det är läkt så ska man skruva lite på kulorna speciellt om den sitter i tungan, kulorna på en tungstav kan fastna pga en massa skit man har i munnen och kan sen vara helt omöjliga att få av även om man använder sig av nåt knep, då är det bara att gå till närmsta studio.. därför viktigt med hygien även efter att det har läkt!

oj nu blev det lite långt och kanske lite flummigt :)