Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettfrågor-och-svar
Läst 985 ggr
Ofelia66
0

Hundar

Någon som vet någon bra saijt där man kan leta efter …

Älvor….
Hundar…
Stilar när man lägger in ett namn….

Liss
0

Om du vill skriva ditt namn, så sök på google på "ambigram" så kommer de upp en hel del.

Jag försöker hitta en sida jag vart på endel som har HUR mycket som helst i bilder.. men har tyvärr glömt bort vad den heter.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

mjioo
0

modblog.bmezine.com

tyvärr lite problem på den sidan så den uppdateras inte lika ofta men helt klart den bästa tatueringabloggen

www.bmezine.com

där finns också en hel del men måste var medlem för tt komma åt allt, eftersom det är samma personer som har den sidan som bloggen så är det strul där med så vet inte om man kan blir medlem utan problem nu.. dessutom måste man vara aktiv för att få ha ett medlemskap

mjioo
0

www.bmeink.com/bme-tatt.html

den är iförsig kanske bättre den uppdateras hela tiden eftersom det är medlemmar på bme som lägger upp sina egna bilder även där har man inte tillgång till alla bilder utan medlemskapet.

(om man inte är aktiv med bilder för att få medlemskap så kostar det en viss summa för ett antal år, ja de som är intresserade få leta sig fram på länkarna)

Liss
0

Åhh.. tack Mjioo, undra hur länge jag letat efter den sista länken.. länge är det iaf. Dem har grymt stort utbud!:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆